Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 http://www.klikk.no/foreldre/article762422.ece Trist, stakkars jente...har en jente som er nesten like gammel selv og kjenner det stikker i hjertet. Anonym poster: 0be00dc39d5d77b8f0ab23c204f82957
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Trist for jenta. Helt på trynet av moren og la datteren vokse opp sånn. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f
Pinnus Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Trist for jenta. Helt på trynet av moren og la datteren vokse opp sånn. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f Leste denne artikkelen i avisen for lenge siden, og nå dukker den opp på klikk?! Uansett, moren "lar" jo ikke datteren vokse opp slik, de har ikke noe annet valg?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Veldig trist for jenta, men en kan ikke koste på seg deltidsarbeid når en ikke har noen til å betale for seg. Det burde moren ta inn over seg.. Anonym poster: c6f48e533324c147a01d62abfca2b3f4
Pinnus Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Veldig trist for jenta, men en kan ikke koste på seg deltidsarbeid når en ikke har noen til å betale for seg. Det burde moren ta inn over seg.. Anonym poster: c6f48e533324c147a01d62abfca2b3f4 . Innbiller meg at det er vanskelig å jobbe heltid som passer inn i barnehagens åpningstider når man er avhengig av kollektivtransport eller må gå? Vi hadde ikke fått det til iallfall...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Trist for jenta. Helt på trynet av moren og la datteren vokse opp sånn. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f Leste denne artikkelen i avisen for lenge siden, og nå dukker den opp på klikk?! Uansett, moren "lar" jo ikke datteren vokse opp slik, de har ikke noe annet valg? Jo, det gjør hun! Hun velger å bo på Sagene i Oslo, og jobbe deltid i butikk. Altså har hun valgt så dårlig økonomi helt selv. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Veldig trist for jenta, men en kan ikke koste på seg deltidsarbeid når en ikke har noen til å betale for seg. Det burde moren ta inn over seg.. Anonym poster: c6f48e533324c147a01d62abfca2b3f4 . Innbiller meg at det er vanskelig å jobbe heltid som passer inn i barnehagens åpningstider når man er avhengig av kollektivtransport eller må gå? Vi hadde ikke fått det til iallfall... Kjenner en del alenemødre, alle må pent jobbe fullt.. Anonym poster: c6f48e533324c147a01d62abfca2b3f4
Pinnus Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 Trist for jenta. Helt på trynet av moren og la datteren vokse opp sånn. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f Leste denne artikkelen i avisen for lenge siden, og nå dukker den opp på klikk?! Uansett, moren "lar" jo ikke datteren vokse opp slik, de har ikke noe annet valg? Jo, det gjør hun! Hun velger å bo på Sagene i Oslo, og jobbe deltid i butikk. Altså har hun valgt så dårlig økonomi helt selv. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f Jeg er ikke kjent i Oslo, men hvis hun bor i nærheten av søsken som passer barnet når hun skal på jobb, så er det vel ikke bare å flytte? Og for oss, som er to voksne med bil, er det vanskelig å få ting til å gå opp med fulltidsjobb og barn i barnehage. Hadde vi ikke hatt bil, hadde det vært klin umulig. Når man ikke har utdannelse er man gjerne ikke voldsomt attraktiv på jobbmarkedet heller.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #9 Skrevet 13. mai 2013 Barnehagene i Oslo er åpne fra 7.30 til 17.00, og Sagene er veldig sentralt. Det er overhodet ikke noe problem å få jobb i butikk i Oslo! Høres ut som latskap spør du meg. Anonym poster: 7f1b88396f7871a14fe22e2e0844974f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Så at hun tjente 220 000 i året. Jeg har 170 000 i året og er alene med to barn og klarer meg ganske greit., Har vært på sydentur en gang i året med barna siden de ble født og de drar i bursdager og får sykkel og det de trenger opp igjennom enda jeg tjener mindre en henne. Er jo mora som velger og ha det trangt med økonomien når hun velger og bo i en dÿr leilighet da.. Man kan flytte til en billigere plass, det finnes mange jobber daglivarebutikker Rundtom.. Anonym poster: b246dafd25f304989064a6074d5a4652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå