Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Som du abonnerer på, eller er fast kjøper av? Anonym poster: 991163095356a6c59eb2e3dc0500e076
Elsker livet Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har faktisk ingen. Abonnerte på Foreldre og barn tidligere, men det var så fantastisk uinteressant at det ble for dumt å ikke si det opp. Men jeg leser seriebøker fra dagligvaren, bøker jeg helst ikke innrømmer at jeg leser.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Abonnerer på Historie (knall bra blad som jeg anbefaler alle), National Geographic og Foreldre & Barn.
tustemor Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 elsker blader og magasiner og skulle gjerne kjøpt (nesten) hele bladhylla. Koser meg med de, og tar vare på endel for inspirasjon og gi videre til venninner. De jeg "må" ha er Kamille og Maison mat. Ellers liker jeg Woman, Kk, Stella og Se og Hør...(ja jeg veeeeeet) Kjøper av og til svenske Elle mat og andre utenlandske matblader hvis jeg kommer over en stooooor Narvesen... Da kan jeg glatt gå og suse i bladhylla en halvtime. Interiørblader holder jeg meg langt unna, interesser meg nada. Masse kule kunstmagasiner, musikkblader og håndarbeidsblader også, OMG, nå fikk jeg lyst å dra på narvesen....
Gjest Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Foreldre & Barn Og kjerringblader som Norsk Ukleblad og Hjemmet. Grunnen til det , er at det går ann å lese historier, norveller, krim og andre intr temaer som opptar meg.
Poetika med K Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har akkurat ryddet opp i abonnenentene mine, fant ut at jeg abonnerte på flere blader som jeg sjelden tar meg tid til å lese uansett: KK, Kamille og Foreldre & barn. Jeg leser fast I form, og så arver jeg Norsk Ukeblad av mamma, er vel litt "gæmlis-blad", men shit au, det leser jeg
Hjertefru Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Lev landlig og crosstitcher(abonnerer). Mye interessant i Aftenposten Innsikt... Sa nylig opp abb på Tara:)
☆☆☆ Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 Abonnerer på Time og Foreldre og barn. Sistnevnte er mykje om att og om att synes eg, men så kjem det plutselig artiklar som gjer det verdt å halde bladet. Kjøper Kamille innimellom..
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. mai 2013 #9 Skrevet 13. mai 2013 Se&hør og norsk ukeblad er blader jeg kjøper av og til. Liker faktisk også å lese vi menn. Synes de har mange gode reportasjer, er ikke fan av midtsidepikene, men det er jo bare å bla forbi Liker også å lese KK, men ender ofte opp litt sånn smådeppa fordi jeg ikke har penger til å kjøpe alle de klærne jeg får lyst på
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Jeg leser foreldre og barn, og woman. Av og til skeier jeg ut med kamille Anonym poster: 8d3502db348a3c89409e8dc5b5a166f4
IreneUtålmodig Skrevet 13. mai 2013 #11 Skrevet 13. mai 2013 Billy og pusur heh. Ellers blar jeg igjennom se&hør hjemme hos foreldre / på venterom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå