Fuglekassa Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 jeg får et abonemang og lurer på hva jeg skal velge da jeg aldri kjøper blader.
frk Nilsen Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Jeg liker Kamille Ellers er jeg glad i Interiør-blader, Maison Mat&Vin osv
☆☆☆ Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Les mykje færre blad enn før, men jevnt over likar eg Kamille best. Kk på andre plass..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Stella? Anonym poster: 641808722cd8d9ed05c0bc2a6dc3660d
Søskendrøm<3 Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har blitt veldig glad i foreldre og barn bladet.. Ellers liker jeg Kamille, og interiør bladet Bolig Pluss.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Jeg elsker magasiner og blader. Favorittene om dagen er Stella og Henne. Av interiørblader liker jeg best ROM 123 og Boligpluss. KK og Kamille er også bra. Liker også Mamma og Kamille mor og barn. Anonym poster: 48e528e2242b76e3939290c9ddcc323d
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 Kamille, Kamille mor og barn, woman Anonym poster: 78e5744c517df46f6f90ebb01c90cffb
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Woman eller kamille mor og barn Anonym poster: 629f4349d52789b1f74879da85ac3624
Rediken Skrevet 13. mai 2013 #11 Skrevet 13. mai 2013 Jeg liker best interiørblader, favorittene er vakre hjem og interiør og maison.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå