Gå til innhold

Hvilket dameblad er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får et abonemang og lurer på hva jeg skal velge da jeg aldri kjøper blader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Kamille :)

Ellers er jeg glad i Interiør-blader, Maison Mat&Vin osv

Skrevet

Les mykje færre blad enn før, men jevnt over likar eg Kamille best. Kk på andre plass..

Skrevet

Stella?

 

Anonym poster: 641808722cd8d9ed05c0bc2a6dc3660d

Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i foreldre og barn bladet.. Ellers liker jeg Kamille, og interiør bladet Bolig Pluss.

Skrevet

Jeg elsker magasiner og blader. ;) Favorittene om dagen er Stella og Henne. Av interiørblader liker jeg best ROM 123 og Boligpluss. KK og Kamille er også bra.

 

Liker også Mamma og Kamille mor og barn.

 

Anonym poster: 48e528e2242b76e3939290c9ddcc323d

Skrevet

Kamille, Kamille mor og barn, woman

 

Anonym poster: 78e5744c517df46f6f90ebb01c90cffb

Skrevet

Stella liker jeg godt.

Skrevet

Woman eller kamille mor og barn

 

Anonym poster: 629f4349d52789b1f74879da85ac3624

Skrevet

Jeg liker best interiørblader, favorittene er vakre hjem og interiør og maison.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...