Gå til innhold

Arvet vugge, men uff den er så stygg :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått i hus en vugge som har vært bruk av yngste søsteren te samboer,nøvøen,niesen og til datteren hans, så den er litt sånn ååå den ja, den må vi jo ha... Men, eg vil ikkje ha den, den e så stygg, men koss skal eg si det til samboer??!? Han vil jo selvsagt ha den.... Akk.. Føler d blir litt som å si til bestemor, nei eg vil ikkje ha det som du har brukt timesvis på å strikke til barnet mitt.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Best å være ærlig med mannen din. Men er det mulig å male den?

Skrevet

Oh, Dilemma! Føler med deg. Ville fortalt samboeren hva jeg følte hadde det hvert meg. Som ho over her sier, kan dere male den? Med min første var mamma kjempe ivrig på at vi skulle ha vugga fra da vi var små. Den var fæl! Sammen malte vi den og "oppgraderte" den litt, og nå gleder jeg meg masse til nestemann skal bruke den :)

Skrevet

Joda er mulig å male den, men da vil den bare få en penere farge :P

Men må vel bare få sagt på ett vis at eg ikkje liker den, men er jo ikkje bare min kjære som vil reagere på det, har jo og svigermor, som i utganspuktet har kjøpt den, og min svigerinne, for de liker den jo Sååå godt.. Akk..

Skrevet

Men hvordan er den stygg da? Syns vugger ser ut som vugger jeg :-P

Skrevet

Hehe, vel den er KJEMPE stor(lang og brei) ikkje sånn søt liten vugge man har i stuen til dagsoving, (men det er det den er ment til) og så er der noe utskjæringer på den som eg personlig ikkje er veldig fan av, og så er den kjempe lav, type knehøy,

Så er det jo det at vi arver så og si ALT, noe eg ikkje har noe imot egentlig, for alt vi til no har fått (bortsett fra vuggen) er fine ting eg sjøl ville valg så penger spart ;) men då vil eg liksom ikkje ha noe eg ikkje syns e fint, siden vi arver så mye har vi råd til å kjøpe vugge/krybbe selv..

Hehe, blei mye greier :P men skjønte du noe av beskrivelsen?? ;)

Skrevet

Hvorfor skal din smak overstyre mannens?

Hvis han syns den er fin, og den har en historie då er det vel bare å bruke den, og overse faktumet at det ikke er favoritten din...

Hva hvis det var motsatt, noe som kom fra mammaen din, og som du syns var kjempefint / hyggelig, men mannen din nektet deg å bruke den?

Skrevet

Alt annet kommer fra hans fam.,

Og ja hdde han ikkje likt noe hadde han sagt det! Og d hadde nok blitt pakket vekk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...