Gå til innhold

Magefest/babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Magefest. Noen som planlegger å holde en selv, er det noen som har holdt for venninner eller familie, er det noen som allerede har fått en magefest arrangert av familie eller venner?

Litt nysgjerrig på om dette er et konsept som har slått rot i Norge enda.

Vi holdt en for en bekjent for to år tilbake og det var veldig koselig, men har ikke hørt om så mange andre som har gjort noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Det er koselig med babyshower, ja! Har holdt et for ei vennine. En god venninne-gjeng med baby-relaterte kaker og digg, gaver og kanskje noen "leker" og masse tjatt!

En venninne kveld med babytema, enkelt og greit :)

konseptet har ikke nødvendigvis slått rot, men de fleste har hørt om det - uten å nødvendigvis vite hva det innebærer, men alle synes det høres koselig og gøy ut, og vil så klart sette pris på om noen i gjengen tar initiativ og arrangerer! Jeg tror i våre beskjedne norske sinn så blir det feil å holde et for seg selv, men at man håper at andre vil holde et for seg :) i usa lurer jeg på om de holder et selskap selv og inviterer folk? Her gir vi jo oftere gaver etter fødselen, og sjeldent før, så det virker litt rart å holde gaveparty for seg selv liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...