Gå til innhold

Bør varsellampene begynne å blinke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer gjennom 15 år er ikke så veldig mye på farten, men av og til er det møter og seminarer ifm jobben.

Det er det i dag også, inne i byen her på et hotell. Først seminar, deretter to timers pause og så middag i kveld.

Han pakket med seg penklær for å skifte før middagen (blir for stress å dra hjem bare for to timer) Men han pakket også med seg rene sokker og boxer.

Jeg tar det egentlig med knusende ro, og tenker at det sikkert er godt å bytte fra innerst til ytterst etter en dag med forelesninger, men bør varsellampene begynne å blinke ?

Hva tenker dere ?

Anonym poster: f4cadee00dca734e022e4ac87da2c114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke tatt noen notis av det, hadde tenkt at han sikkert ville dusje før middagen.

Skrevet

Spurte om han skulle dusje før middag, og fikk til svar at "Det burde jeg jo gjort, men det blir for stress" Som at det blir stress å komme hjem for å dusje.

Det er vel ikke noe sted å duskje på et hotell, om man ikke har rom der ?

Anonym poster: f4cadee00dca734e022e4ac87da2c114

Skrevet

Jeg hadde også pakket rent undertøy om jeg skulle på det samme som han:)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde stusset på dette, kan jo bli svett av å sitte lenge og høre på forelesninger, og det er jo greit med nye klær når man skal spise middag på et hotell.

Anonym poster: a2f9d9a0c3e273f45b6171f52a4fe493

Gjest Vinglepetrine
Skrevet
:blink: Er det rart å skifte sokker og boxer da man skal pynte seg? Det ser jeg på som helt naturlig igrunn...
Skrevet

Tja, bruker han å skifte sokker/bokser ellers også før han skal ut på middag med deg osv?

Anonym poster: f7f7b21e4b9babff2bb3a0e26c7286ca

Skrevet

Jeg hadde ikke stussa over det.

Skrevet

Mannen min skifter sokker hvis han skal på middag hos svigers rett etter jobb. Han blir så klam på føttene på jobb. Byttee gjerne sokker i bilen. Mine varsellamper blinker ikke

Anonym poster: 865ba0b688f7755393074002ca7255ca

Skrevet

Jeg hadde nok også ønsket å skifte undertøy om jeg skulle pyntet meg,er ikke noe særlig med klamme sokker og daggammal truse om jeg skal føle meg ok :)

Skrevet

Min mann ville gjort akkurat det samme uten at jeg syns det er det minste mistenkelig.

Skrevet

Et skift er et skift, fra innerst til ytterst i mitt lille hode hvert fall.

Ville ikke tenkt over det i det hele tatt, kanskje han er klam i hakket etter en lang dag i møter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...