Gå til innhold

nei, jeg gløder definitivt ikke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne til ultralyd på sykehuset i dag. ble plassert i ett venterom sammen med en haug andre damer i samme ærend, og alle sammen var de freshe og fine. sminket og stylet og der var til og med ett par av dem i høye hæler!!!

og så meg da. bonde tuppe i joggebukse fra cubus (2 nr for stor!) joggesko der lissene har blitt tatt ut fordi jeg har så sinnsykt med ødem i beina. trøtt etter å ha vært oppe halve natta med eldste mann, ingen sminke fordi huden er helt håpløs og følsom nå for tiden, håret står til alle kanter etter en lang biltur og jeg sverger på at kombinasjonen av vaggingen (bekkenløsning) og skvulpingen (jeg sverger på at ødemet er hørbart) var nok til å gjøre alle de andre sjøsyke bare av å se på meg når navnet mitt endelig ble ropt opp!

jeg prøver tappert å si til meg selv at jeg sikkert var den "mest gravide" der inne, med mine 17 dager til termin, men må kanskje innrømme at ett par av de freshe, flotte damene nok kan ha vært drøye 8 måneder på vei de og..

når første mann kom til verden gikk jeg ned 12 kilo på 2 døgn (baby+fostervann+morkake+ØDEM!) så jeg gleeeeeder meg til arvingen bestemmer seg for å hilse på verden slik at jeg kan begynne å føle meg menneskelig igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet (endret)

Hvis det er noen trøst, ville du aldri sett meg med høye hæler og fresh I den settingen heller ;)

Endret av LisaGikkTilSkolen
Skrevet

Hvis det er noen trøst, ville du aldri sett meg med høye hæler og fresh I den settingen heller wink.png

trøster meg selv med at jeg HELT SIKKERT bare var veeeeeldig uheldig med dag og tidspunkt... alle de heldige, freshe, glødedamene med nysminket ansikt og nybørstet hår kom på samme tid...

mmmmhhmmmmmmmmmm..........

Skrevet

Jeg har brukt høye hæler kun i en periode av livet mitt, og det var i forrige graviditet. Jeg HATER høye sko, men akkurat da var det godt for det var det eneste som hjalp på bekkenet når jeg skulle gå.

så deilig at du fant noe som hjalp da!

her er ødemet så stort at jeg ikke kan få beina ned i noen sko som er tette på noen måte. etter sykehus turen i dag måtte jeg faktisk kjøpe meg crocs. orker ikke å se på joggeskoene igjen før dette er over.

Skrevet

Kanskje du føler deg litt bedre hvis du sminker deg og fresher deg opp litt? :)

Jeg sliter med bekkenløsning, innmari vondt, føler jeg går som en dust og jeg er bare 6 mnd på vei. Lenge igjen for å si det sånn. Men jeg sminker meg alltid og retter ut håret og tar på meg fine klær når jeg skal ut (kanskje ikke bare på butikken en tur, men uansett)... Uansett hvor vondt jeg har det så føler jeg meg litt bedre når jeg føler jeg ser fin ut hvertfall :) Bare en liten tanke ;)

Anonym poster: 73cb7a2a9650d6bd36852d401c4e7e90

Skrevet

Jeg glødet heller ikke da jeg var gravid. Så lenge jeg var i jobb, kledde jeg meg ordentlig, sminket meg som vanlig og håret var like bustete da som nå :) Men flott var jeg ikke, ikke i det hele tatt. Visste det da og ser det i hvert fall når jeg ser på bilder.

Skrevet

Hihi.. Jeg såg sikkert like ille, om ikke verre ut på slutten av forrige svangerskap. Håret var konstant fett, kviser overalt og hele meg såg ut som en ballong pga ødem. Det verste var at det var vinter og det eneste jeg fikk på meg var adidasslippers. Folk såg temmelig dumt på meg når jeg gikk å handlet i -10 grader med kun slippers på bena :P

Anonym poster: 992e19a758e61e3fef1308fcff5c5746

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

17 dager igjen, tenk slik! :)

Skrevet

17 dager igjen, tenk slik! :)

Hear hear!!! Det nærmer seg sluttspurten! !!

Fram til nå har enhver anledning til å sminke seg og stelle seg blitt benyttet. Jeg er bare så sinnsykt klar til å bli ferdig nå.

Min mor sier at kvinner skal føle seg elendige den siste tiden fordi de da gleder seg så mye til å bli ferdig at de glemmer å grue seg til fødselen.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha, det var et godt råd! Skal tenke slik jeg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...