Gå til innhold

Har jeg spist greit i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal slanke meg litt og tenker å kutte ut unødig fett.

Til frokost i dag: 1 og et halvt grovt knekkebrød med makrell i tomat + en mandarin. Et glass lettmelk og en kopp kaffe.

Lunch: En Skyr youghurt+ et rugsprø med smøreost og tomat.

Middag: Stabburets kokkeklare fiskesuppe med et lite flatbrød uten smør.

Dessert: God Morgen gresk naturell youghurt med musli.

 

 

Har jeg fått i meg mye fett i dag? Det er jo helmelk i både youghurt og suppen... :/

 

Anonym poster: 393b02943e51bd8d28bd553857753f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite mat kanskje? Og hvorfor går du for fete produkter om du skal slanke deg? Mer grønnsaker, mer protein og mindre fett.

Skrevet

Lite mat, men funker vel greit når du skal slanke deg for det var sunn mat.

 

Anonym poster: 596aca084dcf5fa4d5795518c201a44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...