Gå til innhold

Utro idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat vite at mannen til min beste venninne har vært utro (for andre gang). De er gift og har barn. Hun har tenkt å.gå fra ham.

Kjenner jeg blir så sint- at det går ann å være så egoistisk! Hva gjør jeg neste gang jeg møter ham, har mest lyst til å lekse skikkelig opp akkurat hva jeg mener om oppførselen hans. Problemet er et han er omgangsvenn med min mann fra før...

Anonym poster: 73ba70f5aeaeda815e41317665583c28

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Dette er ikke din business, og dessuten har du bare din venninnes versjon. Hold det for deg selv.

Skrevet

Jeg hadde vist ryggen sjølv om omgangsvenn til din mann.

Hadde han spurt så hadde han fått svar.

Anonym poster: e0f35437fb751cab03a18c54cc7d00db

Skrevet

H.I. her. Jeg har faktisk hans versjon også, via min mann...

Skrevet

Og hva hadde rasshølet å si? Hadde glatt gitt den mannen en kald skulder...

Anonym poster: a48b5c84b29d4593070cb4b341c8f3f7

Skrevet

Skal ikke gå i detalj her, men han hadde vel ikke så mye å si til sitt forsvar. Muligheten var der, han tok den. Egentlig ingen formildende omstendigheter, men jeg har jo ikke møtt ham etterpå, men kommer garantert å gjøre det, ikke store forhold her vi bor.

Gjest Morn du
Skrevet

Dette er ikke din business, og dessuten har du bare din venninnes versjon. Hold det for deg selv.

Mener du at hi skal smile og være glad neste gang hun møter denne mannen?

Jeg hadde ikke klart å late som ingenting hvis mannen til en av mine venninner hadde vært utro. Han ville nok fått hørt noen sannhetsord.

Skrevet

Jeg er enig med Sandra. Dette er (antakligvis) voksne mennesker, og dere trenger ikke si noe. Mannen vet nok selv at dette ikke var noe sjakktrekk.

Anonym poster: f7ce5d4098bbdc4d1ec75ae6bb72d4d0

Skrevet

Jeg ha klar beskjed til en kompis av kjæresten min engang om hva jeg syns om hans utroskap mot min venninne. Men i dette tilfeller var det ingen barn inni bildet og jeg viste om utroskapen før min venninne viste om det. Jeg ga kompisen beskjed om at enten fikk han fortelle min venninne om utroskapen eller så gjorde jeg det. Dagen etter ringte min venninne og fortalte at det var slutt mellom dem. Når jeg sa jeg var glad for at han hadde vært ærlig og fortalt at han hadde vært utro ble venninnen min rett og slett sjokkert. Han hadde fortalt henne at han ikke syns de passet sammen, men unnlatt å fortelle om utroskapen. Dette gjorde meg sint og det gjorde jeg veldig klart for han neste gang jeg møtte ham. Etter å ha lekset opp for han oppførte jeg meg sivilisert ovenfor han. Han var fortsatt god venn med min kjæreste og jeg måtte forholde meg til han på en måte uansett hva jeg syns om han.

Anonym poster: 1e5490c7039b1251701f1d136f8ae1a1

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Mener du at hi skal smile og være glad neste gang hun møter denne mannen?

Jeg hadde ikke klart å late som ingenting hvis mannen til en av mine venninner hadde vært utro. Han ville nok fått hørt noen sannhetsord.

Hun trenger ikke å smile og være glad om hun ikke er det fra før.

Men hvorfor skal HI 'lekse skikkelig opp akkurat hva hun mener om oppførselen hans'? Han har da vel ikke gjort noe mot henne? Dette er noe privat mellom vennene som ektepar, og slikt blander jeg meg ikke opp i om jeg ikke blir spurt direkte om det.

Skrevet

H.I. her. Er ikke akkurat min stil å fortelle folk hvordan de skal leve livene sine heller. Kanskje jeg formulerte meg klønete, men spør om det er helt krise og tråkker jeg skikkelig i salaten dersom jeg ikke klarer å holde meg? Har ik noe imot fyren, syns bare han har bæsja skikkelig på leggen. Og om det treffer seg sånn, så er det mulig at jeg kommer til å nevne i en bisetning akkurat det...

Skrevet

Det er ikke akkurat det samme som at du lekser opp for ham, nei. Bra du har forandret mening.

Anonym poster: f7ce5d4098bbdc4d1ec75ae6bb72d4d0

Skrevet

Jeg er enig i at du ikke har noe med dette å gjøre. Jeg synes det er drøyt å kjefte ut voksne mennesker slik LisaGikkTilSkolen foreslår når det ikke angår deg direkte. De fleste mener vel det samme om utroskap, så hold det for deg selv om de ikke tar det opp selv.

Anonym poster: a4f623c1e70f4b0a6f7f7041ec6eec79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...