Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Flere som har vært borti det? Anonym poster: b483adbfce31fd1642bdc52d8e8c717e
Gjest Vinglepetrine Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Sønnen min er arvelig belastet med migrene og hadde sitt første anfall da han var rundt 5 år. Vi forstod at det var migrene siden han fikk vondt på den ene siden av hodet, ble kvalm og kastet opp. Jeg fikk ikke migrene før jeg var 14, men jeg er veldig plaget av det. Har migrene med aura mens sønnen aldri har hatt med aura. Viktig å ta opp mistanke om migrene med lege, da symptomene kan forveksles med andre, mer alvorlige tilstander! Endret 13. mai 2013 av Vinglepetrine
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har hatt migrene siden fødsel. Ble fastslått da jeg var 5 etter en test på sykehuset. Så ja - jeg har erfaring med det. Ta kontakt med fastlegen og få hjelp til hvordan du skal registrere osv. Migrene er ikke noe stort problem lengre da det finnes veldig gode medisiner. Jeg hadde også tatt med barnet til kiropraktor/manuell terapeut for å vurdere om det er låsninger og spenninger. Spenningshodepine kan minne veldig om migrene, men er det ikke (jeg har begge deler pga en skade) Anonym poster: 7ed8d62f6e3a4d8bd30c3bd636e4057c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Jeg hadde migrene som barn og mamma tok med meg på fotsone terapi. Husker ikke hvor lenge jeg gikk der, men ble hvertfall kvitt migrenen hadde ganske ille migrene også, fikk vondt i hodet, begynte å flimre på øynene, kastet opp og nesten besvimte. Da var resten av dagen ødelagt og måtte hjem fra skolen og sove. Anonym poster: 77f0da22e8bb51bd31fa72aa0b36692e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå