Gå til innhold

Får helt vondt i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert veldig veldig teit av meg men.

Jeg og en venn av meg gjennom flere år har ikke hatt så bra kontakt i det siste.

Jeg har flyttet og dette ble ikke godtatt, det ble kritikk og ganske surt for meg i med jeg fikk bemerkelser.. Enda jeg prøvde å reise og besøke annenhver uke, noe som ikke allitd gikk.

Nå i fler uker har det kommet statuser på facebook (jeg vet, teit av meg å ta det til meg), som er siktet til meg, det har blitt skrevet ganske i mellom linjene. Og dette kommer både fra vennen og moren til vedkommende...

Jeg får helt vondt i magen! Hvordan slutte å ta det til meg?

Anonym poster: b600b85f68166fa8b45c3b86d4f8261a

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Kan du komme med eksempler???

Skrevet

Eksempler på hva ?

Anonym poster: 10dfd9909aca9dd3b091effc94d79731

Skrevet

Hæ?

Hvem er det du har flyttet fra egentlig, en venninne, en mannlig venn, en kjæreste? Denne personen ble sur fordi du har flyttet og slang dritt til deg om det? Nå slenger både vennen og mammaen til vennen dritt til deg på facebook fordi du bor et stykke unna dem?

Noe jeg har misforstått? Høres ut som psykopatmateriale, kontrollerende og sjefete er vel bare forbokstavene. Slike venner trenger du ikke i livet ditt, sperr for dem på facebook så du ikke ser statusene deres på veggen din og vær glad du kom vekk.

Anonym poster: 16facbd85d749a4c31b6a1d94e955077

Skrevet

Dette er en venn av meg, ikke kjæreste. Jeg har flyttet fra området der jeg bodde før. Og det ble da slengt dritt/kritikk/bemerkelser siden jeg flyttet.

Likte overhodet ikke at jeg gjorde det.

Og de slenger dritt på facebook også. Altså, bare statuser, ikke direkte meldinger til meg.

Så med andre ord, du har forstått det riktig. :)

Skrevet (endret)

Blokker personen så slipper du å irritere deg..

Endret av Fomle84
Skrevet

Slett dem fra facebook, vel. Ingen behøver surmagede hintere i livet sitt.

Anonym poster: cfafcfa3887ae8e58d208cccc1e1203a

Skrevet

Nå har broren til vennen begynnt også.... Blir lei meg..

Skrevet

Da bare kutter de ut, om du ikke vil slette de så gjør det slik at du ikke ser deres statuser så slipper du bli lei deg. Mennesker som er slik for at du flytter er ikke gode mennesker man skal ønske å ha i livet sitt

Anonym poster: 2c92548f96346fd32594ea05d3523923

Skrevet

Det er som regel flere sider av en sak, og her tror jeg ikke vi får hele historien.

Anonym poster: 32ed67f7d86ba0e406b44ae36f318824

Skrevet

Er som regel flere sider av en sak, ja.

Men sannheten her er at jeg flyttet og vi mistet kontakten. Jeg har en tendeles til å ikke ta kontakt med folk da jeg ikke føler meg tilfreldst til å "mase". Så kontaken kunne vært reddet, men det var ingen hyggelig kontakt de siste månedene.

Men hva man tror eller ikke tror, det får ikke jeg bestemt. :) Men jeg skriver det slik jeg opplever, og jeg opplever det som vondt når de holder på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...