Gå til innhold

Dere som bor i Bergen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere steømpebukse på barna deres? (1-3år?) alltid like usikker på når jeg skal slutte med den..

Anonym poster: 88d8a68ad27f3b3020d8b318579af574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så små barn, men tok av strømpebuksa på 5 åringen for litt over en uke siden.

Men så små sitter jo mye på bakken, så jeg ville nok hatt på fremdeles.

Skrevet

Her brukes strømpebuksen året rundt. (Snart 2 år)

Anonym poster: e4511eceabcf2fc0b572432fa0934431

Skrevet

Ja, det har du rett i. Sikkert lurt å vente litt til. Er jo ikke akkurat sommertemp ennå;). Takk for svar:).

Skrevet

I dag sendte jeg 4-åringen i bhg uten strømpik og 2-åringen med strømpik.

Har bedt barnehagen om å kle av hvis temperaturen overstiger 10-12 grader, eller de ser at det blir for varmt.

Skrevet

Slutta med ull i forrige uke ( dvs stilongs og langermet ull trøye)

I dag har min på 3 en tynn bestefarstrøye og hettejakke utenpå og en god joggebukse.

Han er så aktiv at svetten driver av ham inni regnklærene.

Han har både ull og fleese klær de kan ta på om det blir nødvendig i bhg.

Jobber selv i bhg og synes det er veldig greit at de bare har ekstra klær i byttetøyet både til varme og kalde dager. Vi sjekker alltid hva de har under når vi kler på

Anonym poster: 0a94b36d5ee3502965ee66cc8b33216b

Skrevet

Min 3 åring har ullundertøy. Det regner og er surt når solen ikke står på

Anonym poster: c09756b26087a3e44af8d9150c5659e5

Skrevet

Min på 7 år har fremdeles strømpebukse og pologenser,syns det er surt og kaldt ute..Men jeg bruker lite ull nå og meste bomull :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:). Jeg tar meg selv i å ta på barna litt for mye i blant pga jeg er slik en frysepinn selv, og det er jo ikke bra det heller. Synes det er vanskelig å vurdere av og til hvor mye klær som trengs

I bhg her har jeg dårlig erfaringer ifht justere klesmengde ut i fra temp. Kom og hentet i bhg en dag. Da hadde det vært 5 grader på morgenen, så tok på steømpebukse, bukse og genser. Når jeg hentet var det 25 grader, og de samme tykke klærne var på. Pluss jakke! Ah glad vi skal skifte bhg til høsten:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...