Anne-B. Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Kurs mandag til onsdag i regi av jobben, nå får oppvask og skittentøy bare seile sin egen sjø. Jeg må si at jeg riktig gleder meg til å SOVE ALENE OG UFORSTYRRET i en deilig seng, hele to netter på rad! Ja, dere leste riktig, TO NETTER PÅ RAD! Der dro jeg!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Et snev misunnelig, men med tanke på at jeg har en svigermor som syns hun får Junior for lite alene. Kan jeg vel fikse egentid hvis jeg virkelig vil. Kos deg og sov godt. Du blir vel en av disse småbarnsmødrene som i stedet for å drikke gratis i baren på jobbens regning legger deg etter middag.
Anne-B. Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2013 Et snev misunnelig, men med tanke på at jeg har en svigermor som syns hun får Junior for lite alene. Kan jeg vel fikse egentid hvis jeg virkelig vil. Kos deg og sov godt. Du blir vel en av disse småbarnsmødrene som i stedet for å drikke gratis i baren på jobbens regning legger deg etter middag. Høhø, med uten skam å melde, nei, det er jeg ikke.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Drikke på jobbens regning? Ikke i offentlig sektor det nei. Ellers, kos deg!
frk Nilsen Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Kurs mandag til onsdag i regi av jobben, nå får oppvask og skittentøy bare seile sin egen sjø. Jeg må si at jeg riktig gleder meg til å SOVE ALENE OG UFORSTYRRET i en deilig seng, hele to netter på rad! Ja, dere leste riktig, TO NETTER PÅ RAD! Der dro jeg! Er bittelitt sjalu, men nå sitter jeg i sofaen helt alene (mann er borte på jobb, barna til svigermor) og drikker vin på en mandag! Jeg ser hva jeg vil uten å måtte inngå kompromiss om et eller annet program(bygge en bro, kjøre truck...) på discovery. Har ikke kommet meg i dusjen etter trening. Må bare ta et glass vin til først
ms.Pond Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Nyt det for alt det er verdt! Brei deg ut i hele senga og bas i dynene, tapp et varmt bad og ta med deg et glass vin, ta ansiktsmaske med agurkskiver, og sov, sov, sov! Jeg lever for uka etter pinse, da skal jeg på romantisk kortferie med min kjære, og sove leeeenge hver eneste dag.
Anne-B. Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2013 Nå er jeg ferdig med å kose meg. Har spist deilig og mye sjømat; reker, blåskjell, krabbe, akk.. Og hvitvinen.. Nå vil jeg bare hjem og krype i fosterstilling i senga mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå