Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Først av alt :herrefredsåmyejobbdetermedutdrikningslagogkrevendebruder. Så. Jeg skal arrangere utdrikningslag i Oslo i juni. Bruden hadde et ønske om spa, men det er viktig for henne at alle kan være med på det som skal gjøres. At ikke feks brud og forlover drar på spa, mens resten av gjengen sitter to timer og venter på dem. Men jeg finner ingen spa som har god plass, basseng osv. Vi blir ca. ti stk. Jeg vet de har på Grand hotell, og at det er flott, men det koster 600,-bare for inngang og bruk av bassengområdet og det synes jeg er vel mye. Jeg vet om noen som har vært på et Thonhotell ved gardermoen, men de har ikke spa lenger. Hotell bristol har, men de har ikke plass til så mange. Det jeg tenkte er et sted hvor brud, forlover og andre som måtte ønske det kan ta en behandling, mens de andre kan kose seg i en velværeavdeling med feks. basseng og lignende (uten at det koster 600,- per person). Noen som vet om slike steder i oslo-lillestrøm-skedsmoområdet? Har googlet og googlet men finner bare ikke det jeg leter etter. Anonym poster: f6364d0746d84e58137141b17d39072b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Holmen Fjorhotell? http://www.holmenfjordhotell.no/spa-og-trening/dagpakke/6b33fae9-8350-4f62-b3fb-88c81b65bb35 Anonym poster: 381e95bc993425afbb3d5cbd36ba01b1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Holmen Fjorhotell? http://www.holmenfjo...fb-88c81b65bb35 Anonym poster: 381e95bc993425afbb3d5cbd36ba01b1 Beklager, fikk ikke med meg at du ønsket noe på den andre siden av byen. Anonym poster: 381e95bc993425afbb3d5cbd36ba01b1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Takk for tips. Det er ikke umulig, for nå begynner jeg å bli desperat. Ikke utdritning, liker ikke sang, musikk, dansekurs, høyder, fart, dyr, natur osv osv. Jeg trenger en fin ettermiddagsaktivitet før vi skal på middag, men jeg aner ikke hva det skal være. Et par timer på ettermiddagen på sommeren, i Oslo. Noen tips til andre aktiviteter? Hadde jeg visst det ble så mye jobb med dette utdrikningslaget skulle jeg reklamert mer for de andre venninnene hennes i forkant Anonym poster: f6364d0746d84e58137141b17d39072b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Det var egentlig ikke så dumt. Vi har jo minibuss. Om jeg ikke finner noe annet så skysser jeg alle ut til Holmen fjordhotell, enten de vil eller ikke Forloveren bestemmer, er det ikke slik? Anonym poster: f6364d0746d84e58137141b17d39072b
MammantilNurket Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Holmen Fjordhotell er lekkert selvom det er på "feil" side. Vi drakk ut en venninne der og det var storveis. Selv hadde jeg mitt på Grand Hotel - lukseriøst!!! Hva med Oscarsborg utenfor Drøbak? Farris-bad et jo vidunderlig, men da må man jo helt til Larvik Hvordan er det på Holmenkollen Park, da? Har de SPA? Ellers er jo Vestkantbadet fint. Endret 13. mai 2013 av MammantilNurket
Soon to be mum Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 Vestkantbadet er genialt. Man får hele romerbadet (badstue, kaldkulp og garderoben) for seg selv. Og sist gang jeg leide det for venninnegjengen koster leien ikke noe, men det er krav om å kjøpe et minimumsantall behandlinger på gruppen totalt. Sist gang tok jeg feks 30 min massasje etterfulgt av saltskrubb, det telles som to behandlinger. Og det beste siden det er snakk om utdrikningslag: man får lov å ha med kartongvin og plastglass inn på områder (ikke glass pga faren for at noe knuser), Det har hendt flere ganger at venninner har vært med uten å ta behandling utenom badstue/kaldkulp, og vi har likevel klart å kravet om minimumsantall behandlinger uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #9 Skrevet 13. mai 2013 Takk for tips. Jeg blir så glad. Stanger hodet i veggen av dette utdrikningslaget nå kjenner jeg Mener jeg har sjekket vestkantbadet før, men skal ta en ny sjekk. Det høres jo helt genialt ut, slik som du beskriver det Soon to be mum Det letteste hadde jo vært om det var noe i byen. Anonym poster: f6364d0746d84e58137141b17d39072b
Soon to be mum Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Takk for tips. Jeg blir så glad. Stanger hodet i veggen av dette utdrikningslaget nå kjenner jeg Mener jeg har sjekket vestkantbadet før, men skal ta en ny sjekk. Det høres jo helt genialt ut, slik som du beskriver det Soon to be mum Det letteste hadde jo vært om det var noe i byen. Anonym poster: f6364d0746d84e58137141b17d39072b Ja, vi har i alle fall hatt det kjempefint når vi har vært der. Det er noen bord og stoler inne rommet med kaldkulpen, hvor man kan sitte å skravle også, for de som vil det. Jeg sjekket hjemmesiden deres nå, og de har visst forandret litt på dealen nå: Det står at minst 1 person må ta behandling, og de har en egen liste med behandlinger som gjelder for dette opplegget, og at de som velger å ikke ta behandling betaler 250 kroner per person, som inkluderer lån av håndkle. Det er lov å ta med mat også, så dere kan jo ha med litt snacks og sånn av noe slag også. Og så kan dere alle sammen spleise på en behandling eller to (alt etter hvor mye penger dere har å rutte med, eller hva dere velger) til bruden. Noen vil kanskje synes at det er litt lite å "gjøre" der, siden det kun er en badstue (med god plass til ganske mange) og en kaldkulp, men vi har alltid hatt mye morro der. Jeg anbefaler for øvrig den saltpeelingen på det sterkeste. Man blir massert med grove saltkorn blandet i olje, og får helt vannvittig myk og god hud etterpå. Man må bestemme seg på forhånd for hvem/hvor mange som skal ha behandling, for de beregner antall terapeuter som skal være på jobb ut fra hvor mange som skal behandles (selvsagt). Så blir man ropt opp etter tur, så noen tar behandling mens de andre koser seg i badstuen og slikt. Så kan dere jo stashe dere der og dra ut for å spise noe god mat og bytur etterpå. Feks. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå