bIomstre Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Kjære Sommer Du er herved hjertelig velkommen til oss! Terassen er ren, møbler og grill er satt ut, og det er pyntet med sommerblomster. Føl deg som hjemme og bli så lenge du vil Sommer, jeg roper på deg! Mvh blomstre
Gjest amandine Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Ser du henne? Jeg må si du er en modig sjel som har møblene ute! Under tak, da, I presume? 5 grader og striregn her..
bIomstre Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2013 Ser du henne? Jeg må si du er en modig sjel som har møblene ute! Under tak, da, I presume? 5 grader og striregn her.. Nope, ikke så mye som en snurt av Sommer her... Men man må jo rope på henne for at hun skal komme har jeg hørt, så da er det i allefall gjort! Møbler under tak ja, men lot skinnsofan bli inne altså
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Regn, regn og atter regn... Ingen fornøyelse å sjekke yr.no i dag... Her er også grillen satt ut i påvente av sommeren, håper å få brukt den snart
bIomstre Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2013 Hei Sommer! Så kjekt at du kom Jeg har funnet frem plaskebasseng og byr på kylling-på-boks! Bare bli...
ms.Pond Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Mmmmm, kylling-på-boks må bli årets grillprosjekt! I følge svigerfar har jeg naglet salaten, potetene, hvitløkssmøret, og mangler egentlig bare en hovedrett som får folk til å sige sammen i stolene med et "ååååhgudbedredetvargodt". Omtrent som en god orgasme, bare i matform. Håper ølkylling kan være en sånn rett.
katten og krapylet Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 Hva skjedde..sommeren kom, gikk og høsten kom etter to dager....
bIomstre Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2013 Aner ikke... Jeg gjorde i allefall mitt for at det skulle være trivsel og hygge, så jeg skremte den ikke bort! Har stor tro på at den kommer tilbake. Skulle nok bare yppe seg litt
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Sommeren er bissi... andre steder enn her. Kanskje hun har blitt sliten på sine eldre dager? Trenger vi ny sommer kanskje? Ok, hvis så la oss gi den gamle sommeren en verdig avslutning før vi tar i mot den nye som strutter av varme og energi og rekker over det hele.
frk Nilsen Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Aner ikke... Jeg gjorde i allefall mitt for at det skulle være trivsel og hygge, så jeg skremte den ikke bort! Har stor tro på at den kommer tilbake. Skulle nok bare yppe seg litt En liten forsmak på hva som kommer Drømmer om en lang, fin og solrik sommer med masse grilling, slaraffenliv og strandturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå