Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Har hatt skuldersmerter i snart 2 uker. Stråler fra nakken ned i skulderen og ut i armen. Har spist smertestillende flere ganger om dagen, for det er en konstant murrende smerte. Ikke så ille tidlig på dagen, men kommer mer jeg bruker armen. Mannen har prøvd å massere meg, men synes de blir verre av det. Er ikke hoven, og klarer å bevege armen i alle stillinger, selv om de murrer. Usikker om jeg burde ta meg en tur til legen. Har høy terskel for slike ting Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Kan være hjertefeil Anonym poster: 3f4fc8f6d1d97243c4cbb3c5039dc8d5
DaTuMa Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Høres ut som senebetennelse. Hvis det er det burde du gjøre noe med det så tidlig som mulig. Jeg ventet for lenge og har hatt det i halvannet år....blir ikke kvitt det
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Høres ut som senebetennelse. Hvis det er det burde du gjøre noe med det så tidlig som mulig. Jeg ventet for lenge og har hatt det i halvannet år....blir ikke kvitt det Skal til legen i dag, men føler meg nesten som en hypokonder... Tenker liksom at de gir seg, men liker ikke å gå og spise smertestillende heller.. Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Prøv naprapat, de er megagode på slike skader.Om det ikke er en betennelse da selvsagt, da må du faktisk få tabletter for å bli kvitt den. Det er ikke hypokonderi, det er et faktum! Anonym poster: 4b0479984b35092e314131f3e9e1bc9f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Prøv naprapat, de er megagode på slike skader.Om det ikke er en betennelse da selvsagt, da må du faktisk få tabletter for å bli kvitt den. Det er ikke hypokonderi, det er et faktum! Anonym poster: 4b0479984b35092e314131f3e9e1bc9f Takk for svar! Skal høre hva legen sier først. Er nok tunge løft på jobb og lite varierende jobbstillinger som er utløsende faktor for dette... Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Var nok betennelse... Fikk tabletter og beskjed om å ta det med ro. Satser på at det går for over HI Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 God bedring Hi! Ikke nåt særlig å gå rundt med smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå