Gå til innhold

Gå til legen eller vente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skuldersmerter i snart 2 uker. Stråler fra nakken ned i skulderen og ut i armen. Har spist smertestillende flere ganger om dagen, for det er en konstant murrende smerte. Ikke så ille tidlig på dagen, men kommer mer jeg bruker armen.

Mannen har prøvd å massere meg, men synes de blir verre av det. Er ikke hoven, og klarer å bevege armen i alle stillinger, selv om de murrer.

Usikker om jeg burde ta meg en tur til legen. Har høy terskel for slike ting ;)

 

Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hjertefeil

 

Anonym poster: 3f4fc8f6d1d97243c4cbb3c5039dc8d5

Skrevet

Høres ut som senebetennelse. Hvis det er det burde du gjøre noe med det så tidlig som mulig. Jeg ventet for lenge og har hatt det i halvannet år....blir ikke kvitt det

Skrevet

Høres ut som senebetennelse. Hvis det er det burde du gjøre noe med det så tidlig som mulig. Jeg ventet for lenge og har hatt det i halvannet år....blir ikke kvitt det

 

Skal til legen i dag, men føler meg nesten som en hypokonder... Tenker liksom at de gir seg, men liker ikke å gå og spise smertestillende heller..

 

Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea

Skrevet

Prøv naprapat, de er megagode på slike skader.Om det ikke er en betennelse da selvsagt, da må du faktisk få tabletter for å bli kvitt den. Det er ikke hypokonderi, det er et faktum!

 

Anonym poster: 4b0479984b35092e314131f3e9e1bc9f

Skrevet

Prøv naprapat, de er megagode på slike skader.Om det ikke er en betennelse da selvsagt, da må du faktisk få tabletter for å bli kvitt den. Det er ikke hypokonderi, det er et faktum!

 

Anonym poster: 4b0479984b35092e314131f3e9e1bc9f

 

Takk for svar! Skal høre hva legen sier først. Er nok tunge løft på jobb og lite varierende jobbstillinger som er utløsende faktor for dette...

 

Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea

Skrevet

Var nok betennelse... Fikk tabletter og beskjed om å ta det med ro. Satser på at det går for over ;) HI

 

Anonym poster: 88c73ada84361e2e4606c28f49a9e2ea

Skrevet

God bedring Hi! Ikke nåt særlig å gå rundt med smerter :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...