Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Vi har akkurat flyttet sammen og venter vårt første barn. Har også flyttet til en annen kant av landet på grunn av samboers jobb. Han har en krevende jobb og jobber mye, ofte lange dager. Når han kommer tidlig hjem sitter han ofte på kontoret sitt her hjemme og jobber til sent på kveld. Han er snill og kjærlig, han forguder meg og gleder seg til å bli pappa. Vi har variert og bra sex ofte, og jeg får masse kos. Han er flink til å vise og til å fortelle at han elsker meg. Jeg er sykemeldt for tiden på grunn av graviditeten, og formen er veldig ujevn. Problemet er at jeg er fryktelig mye alene. Jeg kjenner ingen her og håper at jeg skal bli kjent med noen feks vis helsestasjonen når barnet er født. Men akkurat nå er det vanskelig å bli kjent med noen. Jeg er mye lei meg når jeg er alene, men prøvet å være flink husmor de dagene jeg er i form. Jeg leser mye, hører på musikk, prøver å fylle tiden med egenpleie, litt shopping på detlokale senteret, lage gode middager osv., men jeg savner vennene mine og familien, gamle kolleger. Jeg vil ikke plage samboeren min med det, men jeg føler meg så alene. Anonym poster: bdcfc148a63de7f7c2c0b25f55ecb4f9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 du burde jo fortelle samboeren din om dette. KUN han som kan hjelpe deg.. Anonym poster: d4714b2f5f98469d91d4277ed03d7e81
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Jeg burde sikkert snakke med ham om det, men han har så mye på jobb om dagen og det blir for dumt at han skal sitte og holde meg i hånden hver kveld. Jeg klarer meg jo fint selv og han er jo i huset stort sett. Om det noe jeg trenger hjelp med eller behøver trenger jeg bare å rope også ordner og henter han med en gang, Jeg føler meg utaknemlig og bortskjemt, Anonym poster: bdcfc148a63de7f7c2c0b25f55ecb4f9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Jeg skjønner deg godt jeg. Hva med å høre med helsestasjonen om de har noen form for svangerskapskurs sånn at du kan få kontakt med andre gravide der du bor? Da er det jo muligheter for at de samme damene havner i barselgruppa di også? Ofte lettere å komme i prat med noen når dere har noe felles å prate om, tjukkebollemage er jo en perfekt icebreaker! Anonym poster: 670f2c1b548080f330c6194a1481b3d0
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Begyn på fysioterapi for folk med bekkenløsning. Jeg traff masse koselige vordende mødre der som ble gode venner svangerskapskurset er en god ide. Eller noe kurs av noe slag. Kom deg ut av huset!! Det kommer i allefall ingen å banker på døra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå