Gjest meg&mini Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Er dette vanlig? Jeg er vanligvis en litt vimsete person, men nå tar jeg virkelig av her. I stad begynte jeg å gråte pga jeg synes så synd i meg selv pga jeg er så distré ! Haha hormonell i dag ja.. Håper da virkelig at dette gir seg;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Ja, det er helt grusomt. Fra å huske absolutt alt kan jeg nå glemme de mest elementære ting...
Anne-B. Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Ble enda med distré enn jeg er til vanlig, ja. Det går over etter noen år.
Liljekonvall<3 Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Jepp! Jeg har glemt igjen hunden i bilen mens jeg var på møte i to timer. Det værste er at jeg ikke vet hvordan hun kom seg inn i bilen, eller rettere sagt; jeg husker ikke at jeg har tatt henne med i utgangspunktet..
Gjest meg&mini Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Anne B! NOEN år? Ånei.. Jeg glemmer alt her.. Husker ikke hva jeg gjort dagen før. Altså til tider er det helt blankt. I det siste har jeg glemt flere innleveringer og i dag gråt jeg av dårlig samvittighet;) Dette er litt flaut... Men jeg har huskelapper rundt omkring hjemme:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå