Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Er det vanlig med pressekonferanse og så store oppslag ved 'vanlige" familietragedier ? Eller er det noen profilerte mennesker dette gjelder ? Anonym poster: 4eba1794c744c5c46b6a5f733708b985
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Har ikke fått med meg dette. Hva skjer? Anonym poster: 96c6d69117784915c740e45d50cba10e
Gjest Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Er det vanlig med pressekonferanse og så store oppslag ved 'vanlige" familietragedier ? Eller er det noen profilerte mennesker dette gjelder ? Anonym poster: 4eba1794c744c5c46b6a5f733708b985 Mulig? Eller at de er velstående?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Skjer? Anonym poster: 91244a9a7fcd4ace4cfcf993c2768672
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Vel.. Det har hvertfall skjedd i et villastrøk, noe som i all sannsynlighet betyr at de er velstående og at menneskene som bor rundt dem er både velstående, innflytelsesrike og kanskje også profilerte. Og da blir det fort litt mer oppstandelse, enn om det hadde skjedd i en avsides park. Vi kan like det, eller ikke like det, men sånn er det dessverre.. Anonym poster: 1f3433af1808d9eb3f1a204298edbc4f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Var ihvertfall det første jeg tenkte på Hi Anonym poster: 4eba1794c744c5c46b6a5f733708b985
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Akkurat det tenkte jeg og.. mulig de er profilerte... Anonym poster: 5de728ee95b99cee310836b96be55f18
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Når noen har blitt drept har det jo pleid å komme i avisen Anonym poster: 047c44ae06451467b8a3518f3ddf2155
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Når noen har blitt drept har det jo pleid å komme i avisen Anonym poster: 047c44ae06451467b8a3518f3ddf2155 Joda. Men kanskje ikke med pressekonferanse fra Politiet, og direktesrnding på nyhetene. Særlig siden saken ser ut til å være oppklart allerede Anonym poster: 4eba1794c744c5c46b6a5f733708b985
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Garantert kjendiser..... Ellers nøyer de seg gjerne med en notis... Anonym poster: 697dd25841c283ab54bcad6b9c278226
Løvinna30 Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 Vi får bare vente å se da, om det er kjendiser eller ikke. Trist er det uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #12 Skrevet 12. mai 2013 Ikke kjendiser, helt ordinært par. Vi bor i nabolaget. De er hverken kjendiser eller rike, helt ordinære folk Anonym poster: f939c129885bccbb51f429967bd05161
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #13 Skrevet 12. mai 2013 Det er da helt vanlig at det blir skriverier ved drap og selvdrap. Det er selvmord som ikke blir slått opp i avisene. Har dere ikke sett alle oppslagene om familietragedie som har vært tidligere? Dette er i allefall langt fra første gangen jeg leser om det. Stakkars pårørende. Anonym poster: 8ace514dcbbbcf965f60cc51875a09a0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #14 Skrevet 12. mai 2013 Ikke kjendiser, helt ordinært par. Vi bor i nabolaget. De er hverken kjendiser eller rike, helt ordinære folk Anonym poster: f939c129885bccbb51f429967bd05161 Oppdatering i saken sier da at de er bedriftsledere og millionærer. Kjenner ikke naboen så godt skjønner jeg Anonym poster: 0c7c23d1c49d1ccec466edbe1e06eb5c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #15 Skrevet 12. mai 2013 Ikke kjendiser, helt ordinært par. Vi bor i nabolaget. De er hverken kjendiser eller rike, helt ordinære folk Anonym poster: f939c129885bccbb51f429967bd05161 Oppdatering i saken sier da at de er bedriftsledere og millionærer. Kjenner ikke naboen så godt skjønner jeg Anonym poster: 0c7c23d1c49d1ccec466edbe1e06eb5c *bedriftseiere Anonym poster: 0c7c23d1c49d1ccec466edbe1e06eb5c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #16 Skrevet 12. mai 2013 Litt sånn på siden; hva er forskjell på selvmord og selvdrap? Anonym poster: 6ee87d0dbac70e58513082e3e094dd1a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #17 Skrevet 12. mai 2013 Litt sånn på siden; hva er forskjell på selvmord og selvdrap? Anonym poster: 6ee87d0dbac70e58513082e3e094dd1a er vel mer "riktig" å si selvdrap, tror det er på vei inn i språket vårt. håper det ihvertfall. Anonym poster: fc589f8ea6da16098a63e090c2548c2d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #18 Skrevet 12. mai 2013 Litt sånn på siden; hva er forskjell på selvmord og selvdrap? Anonym poster: 6ee87d0dbac70e58513082e3e094dd1a Lurer jeg også på Anonym poster: 1866664973fb8501a7d242659e6f4576
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #19 Skrevet 12. mai 2013 Jeg skjønner at flere her enten har veldig dårlig hukommelse, eller ikke har fulgt med i media tidligere. Det er nesten alltid oppslag i media i slike saker som dette. Det har ikke noe med at de evt er rike å gjøre. Anonym poster: cba6efff577b7404fd3dff788503d564
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #20 Skrevet 12. mai 2013 Ordet selvdrap er grotesk... Anonym poster: 43b8fcb59b8b2e2cfe9071ef23edce0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå