Gå til innhold

Noen som har donert melk til melkebanken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får like mye melk som sist jeg ammet så vurderer jeg å donere. Jeg hadde en fryser full av melk forige gang som jeg aldrig fikk brukt. Har skjønt at dette er ettertraktede dråper for sykehuset.

Problemet er bare at jeg bor ca 2 timer med bil unna nermeste melkebank. Så jeg lurer litt på det praktiske i dette.

Noen som har erfaringer å dele?

Anonym poster: a1f27f6ba28e915ff0c41b4cf93fdefc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes her i området, men jeg kunne ha gjort det. Jeg sluttet å amme for fire måneder siden og det sprenger fremdeles. I to år har jeg hatt over dobbelt så mye melk som nødvendig. Jeg kunne fullammet trillinger.

Anonym poster: ccf2c61a54a3742801c98181110b80b9

Skrevet

Jeg har gjort det og synes ikke det er noe pes. Men jeg bor ganske nærme riksen i Oslo. Pumpet ut 2 dl hver morgen og frøs ned. Leverte ca hver 14 dag. Føler meg stolt over hvor mye melk jeg har levert til premature, de trenger all hjelp de kan få med så tøff start på livet.

Skrevet

Syns du skal gjøre det jeg :) har selv to premature som har trengt mm fra bank, og det har vært gull verdt for mine :) er evig takknemlig for det :)

Anonym poster: d905217d801e7842b1e7deb0b982855f

Skrevet

Jeg kunne ikke donere selv for jeg fikk aldri noe særlig melkeproduksjon.. Men jeg vil si jeg er evig takknemlig til de som har gitt melk til sykehuset for min datter måtte få donormelk de første dagene siden jeg aldri fikk noe særlig melk..

Anonym poster: 23d6208b0d8b47287fcd0574eb19501d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...