Gå til innhold

Må bare skryte litt ... Jeg har bakt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ingen forsinket aprilspøk ... jeg har faktisk BAKT muffins - ikke noe fusk eller mix eller Toro eller ferdig røre ... æresord!!!

Jeg har med mine egne hender smeltet smør, knekt egg, siktet mel, husket å ha i bakepulver, puttet i en fløteskvett, rørt og vispet som en ekte distriktsnorsk domestic diva! *STOOOOLT*

Har smaksatt dem med finhakket mørk sjokolade og peanøttsmør. Røren smakte godt :)

Er så spent på resultatet at jeg nesten dør på meg :D De står i ovnen nå ... hoho!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, sitter her med penn og papir, hva er adr din ? Regner jeg må ta polarekspressen til kakegata og videre til muffinstoppen 321, sjeske-land?

Anonym poster: 8cc92d2a53f363a32438e4b31056931a

Skrevet

Ok, sitter her med penn og papir, hva er adr din ? Regner jeg må ta polarekspressen til kakegata og videre til muffinstoppen 321, sjeske-land?

Anonym poster: 8cc92d2a53f363a32438e4b31056931a

'

I`m in! Shut? gun!

Skrevet

Muffinsene er ute av ovnen og de ble faktisk veldig gode :D

Skrevet

Fikk du vaska deg ordentlig rein på hendene etterpå? Å smelte smør med dine egne hender hørtes nemlig fryktelig grisete ut... ;)

Kos deg med nybakte og sikkert deilige muffins :)

Skrevet

Fikk du vaska deg ordentlig rein på hendene etterpå? Å smelte smør med dine egne hender hørtes nemlig fryktelig grisete ut... ;)

Kos deg med nybakte og sikkert deilige muffins :)

hehe ... brukte mikrobølgeovn til smelting av smør ;)
Skrevet

Gratulerer! Er rart hva svangerskap gjør med oss ;)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Vi har også bakt sjokolademuffins og rullekake i dag,begge to fra bunnen av selvfølgelig.Min datter liker så godt kokeboka fra Hummingburd Bakery,så muffinsene er derfra.Så flink du var,de smakte sikkert kjempegodt.

Skrevet

Hvorfor er det så in å skulle skryte av at man ikke kan bake?

Anonym poster: ea79454254f5c94a7a041a0853215388

Skrevet

Jeg hadde også tenkt til å bake muffins i dag, det ble vafler i stedenfor :-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har en følelse av at du har flyttet ut hit jeg bor. Og ettersom jeg fortsatt er våken kan du gjerne komme bort med en smaksprøve ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Pøh. Du har bakt en morkake. Og i ovnen har du en bolle. Det der muffinsbakeskrytet er bare bløff.

Skrevet

Pøh. Du har bakt en morkake. Og i ovnen har du en bolle. Det der muffinsbakeskrytet er bare bløff.

Helt sant :) Det er muffins-bonanza i Casa Nurkis!
Skrevet

Hvorfor er det så in å skulle skryte av at man ikke kan bake?

Anonym poster: ea79454254f5c94a7a041a0853215388

Har vel egentlig bevist at jeg kan bake nå, da ;)
Skrevet

Jeg har en følelse av at du har flyttet ut hit jeg bor. Og ettersom jeg fortsatt er våken kan du gjerne komme bort med en smaksprøve ;)

Bare kom bort - jeg har koffeinfri espresso også ;)
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Bare kom bort - jeg har koffeinfri espresso også ;)

Er på vei, bare et par togstasjoner unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...