Gå til innhold

Dere som har fått tilbakebetalt AAP...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere så på "mine sider nav" at tidligere meldekort var beregnet? Hvor mange dager/uker tok det før det sto til "utbetaling" og kom på konto?

Anonym poster: 15e21cbce6c141e84b06ec6de54fe3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

dytt

Skrevet

Ja

Skrevet

For meg har det tatt et par virkedager.

Skrevet

For meg har det tatt et par virkedager.

Kom alt på en gang da eller kom det etterhvert?

Jeg forstår liksom ikke helt... På "min side nav" står det til utbetaling: og så et beløp ( de eldste), så på tidligere meldekort så står resten av meldekortene ferdig beregnet...

Kommer det en av gangen da og det eldste først? Er for 2 måneder jeg skal ha etterbetalt da, så 4 stk beløp til sammen står det ferdig beregnet, men bare 1 av de altså det eldste står til utbetaling.......................

Skrevet

Jeg fikk for alle periodene samtidig. Men det begynner å bli lenge siden jeg hadde aap.

Fikk etterbetaling på ung ufør for et par mnd siden, da kom også de forskjellige periodene samtidig.

Skrevet

Jeg fikk for alle periodene samtidig. Men det begynner å bli lenge siden jeg hadde aap.

Fikk etterbetaling på ung ufør for et par mnd siden, da kom også de forskjellige periodene samtidig.

Ok. Da kommer de vel samtidig satser jeg på. Er iallefall ikke noe som skjer på en søndag. Får se i morgen. Takk.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...