Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Har merket de siste dagene at fingrene er stivere enn før. Har også vært veldig varmt i været de siste dagene, så det kan jo være det som er årsaken. Noen fler som hadde det slik i 1.tri? Anonym poster: 07e175fb4a1284e1ce9765de783f3ec6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Tror ikke det... men jeg fikk dessverre det begynte med stive fingre og verking. I fjerde måned kom det mye i beina, fikk ikke på meg skoene. For å gjøre en lang historie kort, på slutten verket hele kroppen, kunne ikke ha på sokker eller bøye knærne!!! Det var virkelig ille, hadde 4 i ødem. Var nærmest sengeliggende siste 3 mnd. Det var et langt og smertefullt svangerskap, men absolutt verdt det mtp premien men blir ikke flere på oss nå. Prøvde akupunktur, støttestrømper, skinner på håndledd - ingenting hjalp! Jeg tror jeg begynte for sent med strømpene, anbefaler deg å begynne NÅ. Håper ikke du får det som meg, ønsker deg lykke til Anonym poster: b91cc14ecea3f7c9a8878255cbe6754a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå