Gå til innhold

Hvem misliker du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i omgangskretsen din/på jobb og hvorfor?

Anonym poster: 5d33f8cbdba8c3e12e5eb23f3d168bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er student og har obligatoriske øvelser med en fast partner en gang i uken. Hun jeg jobber fast med er utrolig gretten og frekk mot meg. Hvis jeg spør henne om noe jeg syns er uklart kan hun si "skjønner ikke du det? Er du helt dum eller??". I tillegg er motargumentet hennes alltid "Jeg vet dette her, og jeg vet BEST". Heldigvis er semesteret over nå og jeg kommer nok mest sannsynlig aldri til å ha noe mer med henne å gjøre :)

Anonym poster: 578bec7d9aee86935c9143231c2f510c

Skrevet

En som mobbet meg da jeg gikk på ungomsskolen som plutselig har dukket opp på samme fritidsaktivitet som meg..... Jeg overser han stort sett, men det fører til at jeg har mistet litt av gleden med å dra dit. "Alle" de andre ser jo hans positive side, som han er veldig frampå med å vise fram på disse kveldene, så føler ikke at jeg kan si noe til dem heller. Jeg synes det er trist at han på en måte klarer å ødelegge denne gleden for meg. Dette er noe jeg har hatt glede av i 10-12 år, og jeg får stadig positive tilbakemeldinger på at jeg er flink til dette. Da blir det sårt at noe jeg har kost meg slik med blir ødelagt over at han plutselig er med....

Anonym poster: 54eb88835fb04da9b0e99b4bf750f1ac

Skrevet

Hun på jobben som er en skikkelig rævsleiker og som hele tiden fremhever hva og hvem hun har gjort, truffet osv. Jeg gjør akkurat det samme som henne men trenger da faen meg ikke skryte av det...

Trøster meg med at hun nok er ganske usikker i bunn og grunn.

Anonym poster: d9027a91220640e43cbec66da887a26c

Skrevet

Noen som er inngiftet i familien som for mange år siden drepte barna sine.

Anonym poster: 34ef25e48bd0f9bf0df78e4c3b17dbfa

Skrevet

Et nabopar!

De er de mest usympatiske personene jeg noen gang har truffet på, store egoister og snakker nedsettende om de fleste. Var invitert på en fest der en gang, og det var bare gutter og to jenter (inkl.meg) blant gjestene. Plutselig gikk alle ut på verandaen og røyket sigar (som dog tar en god stund å bli ferdig med). Vertinnen gikk selvfølgelig også ut. Da ble jeg og den andre jenta sittende igjen inne. Ble så jeg gikk hjem (gadd ikke sitte der) og den andre jenta spurte mannen min om hun kunne stikke ned til meg, så kjip var den festen. Og det er ikke et enkelt-eksempel heller. De har klart å irritere alle andre naboer og styret i borettslaget. Stygge og tjukke er de og! I tillegg er de grådige, men skryter av alt som er status (eks. de har kjøpt seg helt ny bil, vi gratulerer med kjøpet og spør når vi får se vidunderet... har ikke dukket opp noe enda på over 1 år gitt) (ps, nei, jeg er ikke sjalu, vi har investert i en ny bil selv pga baby) ;) Sånt er bare sååå irrterende... Nå har de flyttet, og jeg merker at hele atmosfæren i oppgangen er helt endret, gruer meg ikke til å gå ut døren i tilfelle jeg treffer på disse folka... Og satte de igjen masse søppel etter flyttingen, JA! Duster!

Anonym poster: e7987c98f1e2ea27bef581eac13e1e5a

Skrevet

En kompis av en av mine beste venninner. Han tar for mye plass, og er utrolig irriterende. Han skal alltid ha siste ordet i samtaler, og elsker å kverulere. Også kommer han med kommentarer som "Ehh, drikker du pingle-cider? Det er kun 60 % sprit som er godt nok" og "haha, er du en av dem som later som om du har mange venner, men så sitter du egentlig bare hjemme hver kveld?"

Klarer ikke å bestemme meg for om han sier det kun for å være drittsekk, eller om det er et forsøk på å være morsom, men jeg takler ikke fyren...

Anonym poster: ce6bad7aacb157f1d1498abd944b91f9

Skrevet

Et nabopar!

De er de mest usympatiske personene jeg noen gang har truffet på, store egoister og snakker nedsettende om de fleste. Var invitert på en fest der en gang, og det var bare gutter og to jenter (inkl.meg) blant gjestene. Plutselig gikk alle ut på verandaen og røyket sigar (som dog tar en god stund å bli ferdig med). Vertinnen gikk selvfølgelig også ut. Da ble jeg og den andre jenta sittende igjen inne. Ble så jeg gikk hjem (gadd ikke sitte der) og den andre jenta spurte mannen min om hun kunne stikke ned til meg, så kjip var den festen. Og det er ikke et enkelt-eksempel heller. De har klart å irritere alle andre naboer og styret i borettslaget. Stygge og tjukke er de og! I tillegg er de grådige, men skryter av alt som er status (eks. de har kjøpt seg helt ny bil, vi gratulerer med kjøpet og spør når vi får se vidunderet... har ikke dukket opp noe enda på over 1 år gitt) (ps, nei, jeg er ikke sjalu, vi har investert i en ny bil selv pga baby) wink.png Sånt er bare sååå irrterende... Nå har de flyttet, og jeg merker at hele atmosfæren i oppgangen er helt endret, gruer meg ikke til å gå ut døren i tilfelle jeg treffer på disse folka... Og satte de igjen masse søppel etter flyttingen, JA! Duster!

Anonym poster: e7987c98f1e2ea27bef581eac13e1e5a

Du høres ikke spesielt hyggelig ut du heller

Anonym poster: 9b3996584b38d9a99f232e6eae9da43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...