Gå til innhold

Hvem misliker du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i omgangskretsen din/på jobb og hvorfor?

Anonym poster: 5d33f8cbdba8c3e12e5eb23f3d168bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er student og har obligatoriske øvelser med en fast partner en gang i uken. Hun jeg jobber fast med er utrolig gretten og frekk mot meg. Hvis jeg spør henne om noe jeg syns er uklart kan hun si "skjønner ikke du det? Er du helt dum eller??". I tillegg er motargumentet hennes alltid "Jeg vet dette her, og jeg vet BEST". Heldigvis er semesteret over nå og jeg kommer nok mest sannsynlig aldri til å ha noe mer med henne å gjøre :)

Anonym poster: 578bec7d9aee86935c9143231c2f510c

Skrevet

En som mobbet meg da jeg gikk på ungomsskolen som plutselig har dukket opp på samme fritidsaktivitet som meg..... Jeg overser han stort sett, men det fører til at jeg har mistet litt av gleden med å dra dit. "Alle" de andre ser jo hans positive side, som han er veldig frampå med å vise fram på disse kveldene, så føler ikke at jeg kan si noe til dem heller. Jeg synes det er trist at han på en måte klarer å ødelegge denne gleden for meg. Dette er noe jeg har hatt glede av i 10-12 år, og jeg får stadig positive tilbakemeldinger på at jeg er flink til dette. Da blir det sårt at noe jeg har kost meg slik med blir ødelagt over at han plutselig er med....

Anonym poster: 54eb88835fb04da9b0e99b4bf750f1ac

Skrevet

Hun på jobben som er en skikkelig rævsleiker og som hele tiden fremhever hva og hvem hun har gjort, truffet osv. Jeg gjør akkurat det samme som henne men trenger da faen meg ikke skryte av det...

Trøster meg med at hun nok er ganske usikker i bunn og grunn.

Anonym poster: d9027a91220640e43cbec66da887a26c

Skrevet

Noen som er inngiftet i familien som for mange år siden drepte barna sine.

Anonym poster: 34ef25e48bd0f9bf0df78e4c3b17dbfa

Skrevet

Et nabopar!