Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Hei. Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. 5 uker på vei. Trener ikke så mye styrke, men et par dager i uken. Ellers går det mest i turer, sykling, mølle og crosstrainer. Hvordan er det ifh til styrketreningen når man er gravid? Er førstegangs, med 2 MA bak meg. Så er veldig engstelig. Anonym poster: b13c97ec7a35ee2ca44c413bf327cebd
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Så lenge du har trent styrketrening tidligere er det greit å fortsette med dette. Kroppen din er vant til det, og det blir ikke noe nytt sjokk som kommer Du må kjenne litt selv hva som er behagelig eller ikke etter hvert. Mange mener at man ikke skal trene de rette magemusklene når man er gravid, men dette kommer litt an på hvilke øvelser du bruker. Dessuten vil kroppen si i fra om det er noe den ikke liker. Lytt til korppens signaler, og tren ellers som vanlig. Anonym poster: 47632bb3d86070f102f21c6bb83e009f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå