Gå til innhold

Jeg takler bare ikke mer av dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å idag ha tatt samboer i nok en løgn tror jeg at jeg har bestemt meg for å gå. Han lyger til meg daglig. Kaller meg bitch, hore fitte, tjukken, forteller meg alle feil ved kropp og sinn. Ja, han har egentlig kalt meg alt dere kan tenke dere. Jeg forstår bare virkelig ikke hvorfor jeg blir! Jeg er egentlig en tøff dame med ben i nesa! Jeg klarer bare ikke å gå...

Jeg er bare så sykt lei meg! Hvorfor har jeg latt det gå så langt! Problemet er at vi eier hus sammen. Jeg ønsker så virkelig å beholde dette. Jeg skal egentlig begynne på jobb i august etter permisjon. MEN probleme er at jeg mistrives så sterkt på jobb at jeg blir dårlig bare av tanken. I tillegg er det arbeidstider som ikke er forenelige med barn og barnehagehenting.

Planen var at jeg skulle si opp min stillig der og så lete aktivt etter jobb fra nå av og frem mot august å håpe på å få noe. Men det var ingen krise om det drøyet ut litt.

Nå faller alt i grus!! Jeg må jo tilbake til min gamle jobb som jeg hater for å ha en inntekt! Så eg kan betale lånet og regninger! Og så er det tanken på å være alene som skremmer meg! Og ikke minst det at min 15 mnd gamle gutt vokser opp i to hjem. Det er det som har stoppet meg fra å gå før! Jeg klarer ikke tanken på at hun skal sove borte fast uten meg og at jeg ikke skal tilbringe min tid med henne:( det knuser meg!

Jeg veg bare ikke hva jeg skal gjøre! Jeg takler ikke å være her med han mer! Jeg blir psykisk syk av alle disse løgnene og kranglene! Jeg føler jeg blir psykisk og fysisk misshandlet! Jeg orker det bare ikke! Men samtidig har jeg ingen jobb eller penger. Jeg er så rådvill! Stygt å si det, men jeg er med han pga barnet og pengene. Men jeg er så i tvil! Jeg føler jeg fortjener bedre! Men klarer ikke gå! Familie og venner tror han er verdens snilleste. Jeg lager unnskyldninger for han hele tiden. Huff!!! Jeg sliter nå...

Anonym poster: 88f9a0129bb972549e5896033ef9c273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom deg vekk ihvertfall. du får jo overgangsstønad og kan skje tillogmed en utdanning hvis du går. nav vil hjelpe deg. kanskje du klarere å beholde huset også hvis lånet ikke er for dyrt?

Skrevet

Psykisk mishandling gjør noe med et menneske. Det kan gjøre at selv det sterkeste menneske føler seg som en dritt, får lav selvfølelse, mister mestringsfølelsen, kommer inn i en negtiv spiral rundt egen selvtillitt og mange ender opp med å gi opp troen på seg selv. Du er kanskje der? Du tror at du ikke kan, at du ikke orker, at du ikke vil få til og at du ikke vil få noe til å fungere, men vet du hva? DU KAN! DU ER FLINK! DU MESTRER!

Du må finne frem styrken i deg selv, lete opp noen gode venner, ta tak i familie og du må finne støtte der støtte kan finnes for har du støtte i deg selv og hos andre så kan du klare dette med stil! Ikke gi opp! DU KAN!!!

Anonym poster: b5ae639e9336d26e03343c148f2f4e80

Skrevet

kom deg vekk ihvertfall. du får jo overgangsstønad og kan skje tillogmed en utdanning hvis du går. nav vil hjelpe deg. kanskje du klarere å beholde huset også hvis lånet ikke er for dyrt?

Jeg vet ikke med lånet. Spørs om jeg klarer et lån på 3,1 mill alene. Og så må jeg vel kjøpe ut samboeren også. Det er så vanskelig:(

Anonym poster: 5db5311c0a7f27357cd813a515ad755d

Skrevet

Psykisk mishandling gjør noe med et menneske. Det kan gjøre at selv det sterkeste menneske føler seg som en dritt, får lav selvfølelse, mister mestringsfølelsen, kommer inn i en negtiv spiral rundt egen selvtillitt og mange ender opp med å gi opp troen på seg selv. Du er kanskje der? Du tror at du ikke kan, at du ikke orker, at du ikke vil få til og at du ikke vil få noe til å fungere, men vet du hva? DU KAN! DU ER FLINK! DU MESTRER!

Du må finne frem styrken i deg selv, lete opp noen gode venner, ta tak i familie og du må finne støtte der støtte kan finnes for har du støtte i deg selv og hos andre så kan du klare dette med stil! Ikke gi opp! DU KAN!!!

Anonym poster: b5ae639e9336d26e03343c148f2f4e80

Åå! Takk! Det er akkurat der jeg er! Virkelig akkurat der! Takk for gode ord!

Hi

Skrevet

hun henne og gutt??

Anonym poster: fbe439043bfc5b65ff3e06f8be937304

Skrevet

hun henne og gutt??

Ja jeg så det ble feil.

Ikke at kjønnet spiller noen rolle, men det er en gutt...

Hi

Skrevet

hun henne og gutt??

Hun prøvde vel sikkert bare å anonymisere litt, men så gikk det litt i ball....

Anonym poster: f80dee8c873a2a0fcd0484759db88f5b

Skrevet

Duu klarer nok ikke et lån på 3.1 alene, da må du ha 1 mill i brutto inntekt. Kan du ha en kausjonist, medlåntaker? Finn et annet sted å bo, det er det som er inni huset som er viktig, ikke fasaden, eller adressa.

Truster du mannen din med samvær med deres barn? Han virker jo ikke god i hodet. Tror du bør kontakte advokat straks, og planlegge din vei mot det fri, langt vekk fra psykoen.

Anonym poster: d75b8fe1a33d7bd1d8303b11f4636671

Skrevet

Jeg bare hater livet mitt nå. Mitt eneste lyspunkt er min lille gutt! Stakkars liten som opplever dette.

Hi

Skrevet

Huff! Sender deg bare en god klem jeg! DU klarer dette!

Skrevet

Slutt å tenke så mye, bare handle!

Du fortjener så mye bedre enn å la deg bli tråkket på av denne mannen, du trenger å komme vekk fra han og bygge opp selvtilliten din igjen.

Bestill time til mekling på familievernkontoret og fortell mannen at du vil ut. Få tak i den meklingsattesten og finn deg en liten leilighet du kan leie denne perioden mens du stabler livet ditt på bena, du trenger ikke det huset dere har bodd i sammen for du skal begynne på nytt.

Nav hjelper deg et stykke på vei, du vil få overgangsstønad, dobbel barnetrygd og støtte til barnepass. Du kan begynne på skolen til høsten eller finne deg en jobb også begynner du helt på nytt i din nye fine leilighet og finner deg selv igjen.

Da kan du bli den sterke jenta du engang var, og samtidig en enda bedre mor for barnet ditt!

Du fikser dette, det virker uoverkommelig nå, men ta et skritt av gangen. Om x antall måneder sitter du stolt i din egen leilighet og nyter livet uten en mann som presser deg ned.

Anonym poster: 7370abe87187bd6e00b31531601fe1aa

Skrevet

Jeg har opplevd denne psykiske terroren og jeg kjenner igjen alt du beskriver!

Jeg var et skikkelig rivjern med bein i nesa. Men etter 5 år med mental, emosjonell og verbal mishandling traff jeg bunnen. Jeg var en skygge av meg selv og slet med både angst og depresjon. Nå er det 3 år siden bruddet og jeg sliter ikke lenger med det psykiske, jeg har fått igjen styrken min. Men jeg sliter med det fysiske som er et resultat av psykisk mishandling. Muskel- og leddsmerter etter årevis med å være anspent, alopecia og hjertebank. Så mitt råd til deg:

KOM DEG UT FØR DET ER FOR SENT, FØR DU ENDER OPP SOM MEG!!

Anonym poster: 02f65823007347745df961367ffe461b

Skrevet

Jeg har opplevd denne psykiske terroren og jeg kjenner igjen alt du beskriver!

Jeg var et skikkelig rivjern med bein i nesa. Men etter 5 år med mental, emosjonell og verbal mishandling traff jeg bunnen. Jeg var en skygge av meg selv og slet med både angst og depresjon. Nå er det 3 år siden bruddet og jeg sliter ikke lenger med det psykiske, jeg har fått igjen styrken min. Men jeg sliter med det fysiske som er et resultat av psykisk mishandling. Muskel- og leddsmerter etter årevis med å være anspent, alopecia og hjertebank. Så mitt råd til deg:

KOM DEG UT FØR DET ER FOR SENT, FØR DU ENDER OPP SOM MEG!!

Anonym poster: 02f65823007347745df961367ffe461b

Det samme har jeg! Er langtidssykmeldt pga psykiske og fysiske smerter etter å ha levd i helvete i altfor mange år. Hører fremdeles ordene hans og blir iskald inni meg bare jeg tenker på han. Hvis du skal klare å fungere så må du gå nå ellers så kan du bli skikkelig syk. Kjøp deg en leilighet så du har penger nok til å leve. Det materielle spiller ingen rolle så lenge man lever under psykisk press. Finn styrken i barnet ditt. Du vil vel ikke at han skal vokse opp med en far som lærer han å behandle damer på den måten?

Han er en sosiopat som trykker deg ned for å føle seg bedre selv. Les deg opp på dette og forstå at det ikke er noe galt med deg, det er han!

Ønsker deg lykke til!

Anonym poster: 42c594220ae85ba6d25c98a9f3b804f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...