Gå til innhold

Rieteller-app

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en som er bra og enkel i bruk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg brukte den som heter Contraction Timer (Oransje klokke med et hode som stikker opp bak), synes den var veldig grei. Du trykker når ria kommer og når den går. Så ser du en veldig enkel tabell nedover der det står hvor lang tid det er mellom. Huff, har dårlige minner om dette kjenner jeg :P

Skrevet

Tusen takk :-)

Krysser fingrene for at jeg får bruk for den en av de nærmeste dagene ;)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja, lykke til med det! Har du termin snart? :)

Lurer forresten på hva de gjorde før i tiden når de ikke hadde noen rieteller-app! Jeg hadde ikke greid meg uten :P

Skrevet

Er den så grei

Ja, lykke til med det! Har du termin snart? smile.png

Lurer forresten på hva de gjorde før i tiden når de ikke hadde noen rieteller-app! Jeg hadde ikke greid meg uten tongue.png

Er den så grei å bruke og så anvendelig?

Anonym poster: b2c7acd35bd1b96c5b892e23f14a534d

Skrevet

Er i uke 38+3 så litt igjen til termin, men med alle mulige modningstegn, maserier og et bekken som har tatt fullstendig kvelden så er det lov å håpe :)

Deilig å slippe å følge klokker og regne når man har vondt :)

Skrevet

Jeg kjøpte verktimer, synes den var grei å bruke. 7 vel anvendte kroner. ;)

Anonym poster: a8243087a0ea7829fd8ec779aad35c91

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Er den så grei

Ja, lykke til med det! Har du termin snart? smile.png

Lurer forresten på hva de gjorde før i tiden når de ikke hadde noen rieteller-app! Jeg hadde ikke greid meg uten tongue.png

Er den så grei å bruke og så anvendelig?

Anonym poster: b2c7acd35bd1b96c5b892e23f14a534d

Det er ikke vits å bruke den før det er relativt kort tid mellom riene (jeg brukte den fra ca 10 minutter mellom), bare fordi jeg visste at når det var stabilt ca 3 minutter mellom riene måtte jeg dra på sykehuset. Bor nært sykehuset da. Men ofte så er det jo feks 6 minutter mellom, så 3 minutter til neste, så 2 minutter til neste, og så kan det være 6 minutter mellom igjen, men når du har en sånn app så kan du se hele tabellen liksom, og da ser du om det er stabilt eller ikke. Jeg hadde ikke orket å sitte og telle på veggklokka mi for å holde styr på det, så mye enklere med appen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...