Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Vet ikke helt hva jeg vil med dette,må bare lufte tankene litt tror jeg. Jeg har vært singel i ca 2 år nå,brukte lang tid på å komme meg ut av et dårlig forhold. Har datet og rotet litt rundt,men har ikke truffet noen som jeg bare klikket med. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er veldig kresen eller "skremt" etter forrige forhold. For noen uker siden traff jeg igjen en gammel kjenning og vi fant tonen med en gang,vi var sammen døgnet rundt og snakket mye sammen. Jeg fikk en virkelig god følelse og trodde dette var det store. Han fortalte mye personlig som man ikke snakker så lett om, også om hans forrige forhold som ikke gikk fordi damen var ustabil på fylla. Det hadde endt med at hun anmeldte han for vold, men saken ble henlagt.. Plutselig sier han at han hadde snakket med henne i flere timer en natt og de hadde funnet ut at kjærligheten mellom dem var så sterk at de måtte prøve igjen Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å si at jeg forstod og at jeg ønsket dem lykke til..Selv om jeg ville hyle nei og si at han ikke måtte gjøre dette mot meg :/ Men det er vondere enn jeg trodde det skulle være,jeg føler meg mislykket og forlatt,og det bare etter å ha kjent han noen uker..Det verker og jeg kan liksom ikke tenke på annet. Og det er jo selvfølgelig helt tåpelig,men blir vel ikke så dypt forelsket etter så kort tid? Anonym poster: 931b26e8fd0d7c0a3aaac833494eec2a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Du er nok ikke så dypt forelsket. Mer forelsket i forelskelsen og tanken om hva som "kunne blitt". Og så var det nok deilig og være to igjen og slippe ensomheten litt.. Men forstår at det føles tungt og vanskelig no. Er nett blitt dumpet selv :/. Men du kommer nok fort over han dersom du gir det litt tid :-). Prøv å tenke st det rett og slett ikke var "ment to be" . Anonym poster: 576da7bf8513cccc12ece08e0a867a1c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Du er nok ikke så dypt forelsket. Mer forelsket i forelskelsen og tanken om hva som "kunne blitt". Og så var det nok deilig og være to igjen og slippe ensomheten litt.. Men forstår at det føles tungt og vanskelig no. Er nett blitt dumpet selv :/. Men du kommer nok fort over han dersom du gir det litt tid :-). Prøv å tenke st det rett og slett ikke var "ment to be" . Anonym poster: 576da7bf8513cccc12ece08e0a867a1c Jeg håper du har rett! Anonym poster: 931b26e8fd0d7c0a3aaac833494eec2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå