Gå til innhold

Hvilken konebil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger bil nr to og den skal jeg bruke, ønsker meg en mindre bil men må være plass til en bilstol, to med tiden:)

Flytter til en bygd med smale veier og små parkeringsplasser der jeg skal jobbe og den må være god på vinteren da vi bor litt oppe i fjellsiden.

Noen tips???

Har ikke all verdens økonomi..

Anonym poster: 2e557d891ddc7976999f9e8f597a6080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bil som har forhjulstrekk, eve, firhjulstrekk, og som kommer med, eller dere kjøper, gode dekk til

Anonym poster: 1105bba5d624cc53d4d6103451337a3c

Skrevet

Jeg har en Suzuki Swift. Elsker den bilen, du får fint plass til to barneseter i den, men ingen vogn tror jeg. Suzuki har en modell som er littegranne større enn Swiften, men jeg digger den lille bilen som har kommer frem overalt, kan snu på en femøring, parkerer på de trangeste steder og har firehjulstrekk. Bruker veldig lite bensin og er utrolig lettkjørt, den perfekte konebil.

Min er 2006 modell og den dagen den ryker kommer jeg til å kjøpe samme bilen igjen :)

Anonym poster: d5ca490e2e0d0ab5cceecec2facbc4ca

Skrevet

Peugeot 307, genial bil, herlig å kjøre, stor plass innvendig og i bagasjerommet, kvikk motor og scorer bra på sikkerhet. Driftsikker og fin :)

Anonym poster: 5a8cdc7b57b9c1d57862603e0ddf2f50

Skrevet

Hehe - konebilen her i huset er en ford mondeo - deilig med god plass!

Jeg tror at jeg hadde vurdert en golf stasjonsvogn om jeg skulle hatt en mindre en.

Anonym poster: d9fcf2beec6cf613d77651504c49cbb7

Skrevet

Jeg har en Mercedes A-klasse (2010-modell). Veldig romslig i kupeen og kjekk. Men jeg støtter anbefalingen om en Swift som du fikk over her. Vurderte den jeg også.

Anonym poster: 36be3cf20465d54cc844013fe2ebea7d

Skrevet

Ford fiesta?

Skrevet

Suzuki Swift?

Minste firhjulingen til Suzuki. jeg er kjempeglad i min og kjenner flere andre som også kjører og er fornøyd med den. Bor et sted i landet med mye bakker og lite snø, så vinteren består stort sett av blåholke, da er en slik bil helt perfekt. Nærmeste naboen her byttet ut sin gamle Swift i en splitter ny en, og en venninne av meg fikk sin andre i fjor for hun vil heller ikke ha noen annen. Jeg har manuell da, venninnen min har automat.

https://www.google.no/search?q=suzuki+swift&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_9-PUcfGIIXPhAe2p4CIAw&ved=0CDIQsAQ&biw=1366&bih=643

Anonym poster: d5ca490e2e0d0ab5cceecec2facbc4ca

Skrevet

Får man plass til sammenslått sportsvogn bak i en Suzuki swift? Jeg er nemlig også på leit etter en bil nr 2... Har en emmaljunga city cross som må få plass...!

Anonym poster: 8fd7ce8629e157c92fbfb8cf397d52cc

Skrevet

Får man plass til sammenslått sportsvogn bak i en Suzuki swift? Jeg er nemlig også på leit etter en bil nr 2... Har en emmaljunga city cross som må få plass...!

Anonym poster: 8fd7ce8629e157c92fbfb8cf397d52cc

Eg har Ford Fiesta, super bil (anbefalte Swift grunna firehjulstrekk, men grei framkomligheit med Fiesta også). Har city crossen i bagasjerommet stadig vekk, må løsne to hjul for å få det til. Har like god plass til bilstolen som i vesentlig større bilar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...