Gjest Antarctica Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Men-kan-dere-ikke-bare-adoptere-7198849.html#.UY-WassaySM God kronikk om noe som mange her engasjerte seg i.
Siamese Hellhound Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Dette med barnløshet og adopsjon og surrogati blir bare mer og mer komplisert å forholde seg til, synes jeg. Siden jeg har fått de barna jeg skal ha selv. så er det vanskelig å sette seg på sin høye hest, men er det virkelig en menneskerett å få barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå