Gå til innhold

Hvilken kjedebutikk har de beste babyklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cubus, Lindex, H&M, KappAhl o.s.v.... Anyone? Kjøpte en bomullspysj på Lindex, men den er altfor liten selv om snuppa er 5 cm kortere enn størrelsen skulle tilsi. Er litt grønn på "bomullstøy-markedet", siden vi har brukt ull i hele vinter. Snuppa er 7 mnd. Takknemlig for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it, uten tvil :) Har dårlige erfaringer med alle de andre butikkene, klærne mister fasongen. Men strømpebuksene fra hm er gode ;)

Anonym poster: 0e038789347fadf2b64d918a497b6a2c

Skrevet

Name it, Kappahl. Jeg kjøper stort sett reflex sine strømpebukser på nettet, fikk nettopp 6 stk for 100 kroner :P Jeg synes strømpebuksene jeg har kjøpt på h&m, cubus og Kappahl går veldig lett hull i.

Anonym poster: 8efbabf847500fd59c965d5022bdc261

Skrevet

KappAhl sin newbie serie er jeg veldig glad i. Name it er også bra! Men ikke de 3 for 99 bodyene, de er veldig fasongløse.

Anonym poster: b5790324678e889372f7eb32e50716cd

Skrevet

Name It og kappahl newbie fra 50-74.

Fra 80 foretrekker jeg polarn o pyret.

Anonym poster: 284405521a690870574eb57bb62a8bb8

Skrevet

Relativt enstemming Name It, altså... Kjøpte noe ull derfra som jeg var rimelig misfornøyd med, men kanskje bomullstøyet er bedre? Tusen takk for svar i alle fall! :)

Skrevet

Name it er kjempe fint, men min erfaring er at bodyene er veldig smale.

Jeg har en liten plugg, og da sitter bodyen som en kondomdrakt på han. Har mange ubrukte bodyer fra name it dessverre.

Men ellers er jeg super fornøyd med det merke. :-)

Skrevet

Cubus, Lindex, H&M, KappAhl o.s.v.... Anyone? Kjøpte en bomullspysj på Lindex, men den er altfor liten selv om snuppa er 5 cm kortere enn størrelsen skulle tilsi. Er litt grønn på "bomullstøy-markedet", siden vi har brukt ull i hele vinter. Snuppa er 7 mnd. Takknemlig for hjelp :)

Jeg liker best name it og lindex. Gutten min er 2,5 år, men bruker klær i str 3-4 år.

Anonym poster: 2d0f3bbe6450cc969b6bc6c99caa1af5

Skrevet

Glemte P.O.P

Hilsen #9

Anonym poster: 2d0f3bbe6450cc969b6bc6c99caa1af5

Skrevet

Cubus sine bomullsbodyer er veldig gode og holdbare. De varer også lenge fordi de er så elastiske og myke.

Min jente på snart to år har ennå et par i str 74 hun kan bruke;)

Ellers er vel kvaliteten på klærne nokså lik, har fått endel klær fra NameIt som har raknet i sømmen, men det har jeg også opplevd med dyre merker.

Skrevet

Syns Benetton og Polern & pyret har bra klær. De holder seg fine i fasongen lenge.

Anonym poster: a6bf823ec87cda9125bd30968d6eff8f

Skrevet

Jeg syns Name It har finest klær, men syns det er dårlig kvalitet? Sømmene rakner, ting faller av osv. Syns kvaliteten er bedre på HM.

Skrevet

Veldig fornøyd med Name It. Klærne er lange og smale i modellen, noe som har passet mine barn bra. Har vært fornøyd med kvaliteten på bomullsklærne og ytterplaggene derfra, men enig med deg i at ullklærne ikke har så god kvalitet.

Ellers liker jeg Lindex ganske bra, og Cubus er ikke så verst. Styrer unna h&m, små klær i dårlig kvalitet etter min mening.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Bodyer liker jeg best fra Cubus. Joggebukser også fra Cubus, de er ikke stramme i livet sånn som de ofte kan være, og de er laget av tynt, mykt stoff. Strømpebukser kjøper jeg de fra Pierre Robert på matbutikken. De mister aldri fasongen. H&M sine nye "organic cotton"-bodyer (2 for 149 eller noe) er fantastiske. Supermyke og elastiske. Pysjamaser kjøper jeg fra H&M, de er uten fot, med knapper og har litt sånn "strikk" i anklene og håndleddene.

Synes klærne fra Nameit bare er rare, men kan hende de ikke passer fasongen til jenta mi. Hun er lang og smal. Kjøpte en body fra Kappahl en gang og den var så trang i halsen (selv for min spinkle unge) så det gjør jeg ikke igjen.

Man blir jo litt kresen på dette med klærne siden man il at barna skal ha det mest mulig komfortabelt ;) Fint når man lærer seg nøyaktig hvor man skal kjøpe både det ene og det andre :)

Skrevet

Jeg liker klærne til h&m, cubus og name it. Holder formen og har god kvalitet.

Ull fra name it styrer jeg derimot unna til neste år. Hadde det i år og syns kvaliteten var for tynn og den ble fort hullete og raknet. Blir nok fra janus og joha til vinteren igjen :)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Kappahl og cubus. Og lindex.

Skrevet

Name it på bomull, de er elendige på ull.. Ellers kjøper jeg stort sett gensere og bukser til barna på zara:) fine klær som holder seg bra.. Polern og Pyret er jeg også veldig fornøyd med, god kvalitet, men syns dessverre at mye av klærne er mindre pene.

Liker ikke bodyer fra Cubus, synsbde krymper fort og er fasongløse

Skrevet

Klærne fra Me Too er helt supre, og Lego og Hummel. Handler stort sett bare på nett hvor det er mulig å få tak i disse merkene til ok pris.

Anonym poster: be0e5517d8ff0e9bd536811b34022422

Skrevet

Elsker Newbie serien fra Kapphal..

Skrevet

Jeg handler nestenbarepå H&M pga at disse har mest ren bomull i klærne. Ungene må ha 100% bomullsklær, og det er der jeg har funnet ut at de har mest. Klærne må jo også tåle en kokevask, har dårlig erfaring fra de andre butikkenes bomullstøy. De kan gjerne være sydd med en syntetisk tråd og da blir det dårlig når de får en kokevask blandt annet (det står ikke i innholdsfortegnelsen at de er sydd med syntetisk tråd.)

Anonym poster: 1dbb455c8d66ed9e4a8d544e56dc9ab6

Skrevet

Synes bodyene til nameit er altfor smale og trange.. Bodyene til Cubus liker jeg godt, lindex sine flotte farger blekner fort i vask..

Anonym poster: 69d445e5f22c4acc87d2007e3c4ba2a9

Skrevet

jeg syntes som mange andre at newbee-serien er herlig. Liker også veldig godt bomullsbodyene fra Tom &Trine (Sparkjøp). De har gode joggebukser også, som ikke er så digre, men sitter litt bedre.

Lindex blir formløse, HM går i stykker/formløse/store forskjeller på to bodyer i samme str. Cubus er ganske bra, de varer lenge og er ikke for smale som jeg syntes mange er.

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar!! Det blir i alle fall en tur innom Name It i.la. nærmeste framtid (har en lang og slank frøken, ser flere sier bodyene deres er smale), og KappAhl etter Newbie. :)

Skrevet

Jeg er også glad i Newbie-serien på KappAhl, men de er litt små i størrelsen så må huske å ta de i bruk før klærne blir for små! Synes også klærne fra Name It er greie til en ikke for dyr pris.

Når det gjelder ull vil jeg anbefale bodyer fra Tom og Trine på sparkjop.no og strømpebukser fra Safa som du også får på Bogerud Tekstil - de har ofte ta 3 betal for 2 eller 25% på hele butikken, jeg har kjøpt til neste år. Har hatt sttømpebukser til hun på 2 år gjennom hele vinteren uten nupper, men kan kastes nå da de er tynnslitte på tærne, men det er jo etter 6 måneders bruk da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...