Gå til innhold

Voksne kan også leke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om klinkekulebaner og Brio-tog, må jeg komme med en innrømmelse:

Jeg elsker Sims.

(men det er en god stund siden sist jeg spilte, typ. kanskje to år)

Det er helt fantastisk moro å bestemme folks skjebne, samt å sørge for min og mine venners suksess. Jeg får NULL dårlig samvittighet for å jukse til meg titusenvis av penger ved å taste inn cheat codes. Og jeg gosser meg med hekselatteren min når jeg observerer at eksen, dusteeksvenninna, sjefen og flere andre hovne inkompetente ræver går rett inn på soverommet for å oppdage at partneren er utro med bestevennen/ søstra osv. Og jeg digger å gjøre folk gravide med noen de ikke bør være gravide med. Og å tvinge dem opp midt på natta for å spise to boller mac and cheese, så de alltid er lubne, uansett hvor mye de trener. Samt at de aldri er helt uthvilt.

Også bor jeg i nabohuset, og FOR ET HUS!! Med diger hage, en dødsdeilig mulattgartner jeg puler på innimellom, men jeg blir bare gravid med mannen min, og vi får nydelige barn som gjør det kjempebra på skolen fordi jeg trenger jo ikke å jobbe, jeg har jo masse masse penger på konto som ble ordnet med et tastetrykk, så vi gjør lekser sammen og er ute og koser oss på ettermiddagene.

Mens nabokjerringa (eksvenninna) tisser på seg i stua fordi jeg solgte doen deres.

Mooaaaahhahaaaahahaaaa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, dette er et spill jeg VET jeg hadde blitt avhengig av på sekundet.

Kanskje derfor jeg har holdt meg unna siden jeg har for mange tidstyver allerede.

Skjønner deg godt!

Leke Gud eller skjebnebestemmer kan man definitivt venne seg til.

Kos deg og le litt ekstra ondskapsfullt på mine vegne også er du snill!

Gjest sug lut
Skrevet

HAHAHAHAHAAA, du er den ondeste jeg kjenner og det høres helt fantastisk ut!! :D

Skrevet

Jeg trodde jeg var full av en viss mann, men du er da jammen meg hakket verre :)

Plag naboen, pul i vei og kos deg ;)

Skrevet

Jeg har egentlig aldri blitt fristet til å skulle spille sims, men etter denne reklamen fikk jeg lyst til å løpe og kjøpe det med en gang :D

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har egentlig aldri blitt fristet til å skulle spille sims, men etter denne reklamen fikk jeg lyst til å løpe og kjøpe det med en gang :D

Helt enig!!!
Skrevet

Sims er genialt, men jeg har en tendens til å falle for flink pike syndromet der også, og bare gjøre de rette tingene, ha perfekte simmer.. som blir kjedelige å leke med. Men jeg har spilt meg igjennom en økonomisk krise. Det å ikke kunne bruke penger ble enklere når jeg kunne bruke penger på spillet og kjøpe ting der.

Skrevet

Sims er genialt, men jeg har en tendens til å falle for flink pike syndromet der også, og bare gjøre de rette tingene, ha perfekte simmer.. som blir kjedelige å leke med. Men jeg har spilt meg igjennom en økonomisk krise. Det å ikke kunne bruke penger ble enklere når jeg kunne bruke penger på spillet og kjøpe ting der.

Det er også fin terapi når man er sur på et mannebein, for i simmenes verden kan du få ham til å ta seg fri fra jobb, vaske hele huset, luke i hagen, kjøpe kokebok og diske opp med nydelig middag til du kommer hjem.

Da blir den ekte husfreden i den ekte verden litt bedre, fordi 'a mor roer seg noen hakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...