Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #26 Skrevet 12. mai 2013 Tja, begynte vel å få litt pupper da jeg gikk siste året på ungdomsskolen, men fikk vel egentlig ikke pupper før 2. klassen på gymnaset. Fikk mensen da jeg var 17. Jeg var veldig tynn i de årene, så tror nok mensen ble forsinket på grunn av det. Jeg veide 46 kilo da jeg gikk ut gymnaset som 19 åring, og da var jeg 1.74 hør. Jeg hadde ingen problemer med mat etc, men trente veldig mye i tillegg til at jeg fikk en kronisk sykdom da jeg var 13 som gjorde at matlysten var så som så......, mye på grunn av medisinbruk etc. Anonym poster: 5f1698ebad2182240d0776645998cb3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå