Gå til innhold

Når kom dere i puberteten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, begynte vel å få litt pupper da jeg gikk siste året på ungdomsskolen, men fikk vel egentlig ikke pupper før 2. klassen på gymnaset. Fikk mensen da jeg var 17. Jeg var veldig tynn i de årene, så tror nok mensen ble forsinket på grunn av det. Jeg veide 46 kilo da jeg gikk ut gymnaset som 19 åring, og da var jeg 1.74 hør. Jeg hadde ingen problemer med mat etc, men trente veldig mye i tillegg til at jeg fikk en kronisk sykdom da jeg var 13 som gjorde at matlysten var så som så......, mye på grunn av medisinbruk etc.

 

Anonym poster: 5f1698ebad2182240d0776645998cb3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...