Gå til innhold

Jeg vil aldri bli frisk :-( litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I februar hadde jeg en operasjon i et kne. Har kraftig artrose i det kneet pluss at begge meniskene er ganske så ødelagte. Det andre kneet har jeg også artrose i. Etter operasjonen har jeg ikke blitt noe bedre, heller motsatt. I tillegg har det kommet en del andre vondter som jeg ikke vet om kommer fra barneleddgikten eller om det er noe annet. Mye minner om fibromyalgien til moren og tanten min. Har en del fibromyalgi i slekten min på morsiden.

For et par dager siden var jeg til kontroll hos kirurgen pga. kneoperasjonen. Jeg vil aldri bli bra i kneet. På sikt kan det bli snakk om protese, men jeg er for ung nå. Runder snart 40 år.

Jeg synes det er for jævlig. Jeg kjenner jo selv at jeg på veldig mange områder har blitt kraftig redusert. Klarer ikke være på beina særlig lenge av gangen før jeg kollapser av smerter både i kneet og andre steder. Shopping kan jeg bare glemme. Tur med bikkja har jeg ikke gått på flere måneder.

Når jeg samtil kirurgen at jeg ville ut i skogen igjen så sier han at det kunne jeg nok ikke regne med.

Jeg kommer til å bli sprø av det livet jeg ser for meg at jeg må leve. Jeg kommer til å sykkle innendørs. Men føler at jeg møter veggen nå....,

Anonym poster: 837e8f62d8d182dcb3be168b43966b4c

Videoannonse
Annonse
Gjest Pusikatt
Skrevet

Huff, trist å lese. Skylle ønske jeg visste nøyaktig hva jeg kunne si for å oppmuntre deg, men det vet jeg ikke. Jeg skulle ønske du kunne bli bra bare... Klem.

Skrevet

Huff, så trist. Jeg har fibromyalgi og lavt stoffskifte - som mange på farssiden min. Jeg har mye mindre vondt i kroppen etter oppstart på Levaxin, og jeg ser at mange med lignende diagnoser og smerter som meg og deg har veldig god hjelp av LDN som har vært mye i media i det siste. Det finnes en Facebook-gruppe (søk på LDN Norge), hvor folk oppgir sine diagnoser og erfaringer med LDN.

Anonym poster: fe3fef4b77de8f88f637421e6d761f9e

Skrevet

Jeg har spurt fastlegen etter LDN men det måtte undersøkes litt nøyere fra legens side. Dette er nå 3 uker siden. Tenkte jeg skulle ringe og etterlyse en avklaring på det. Printet ut informasjon som jeg ga til legen.

Har desverre mine tvil til at jeg får dette der. Til høsten skal jeg til revmatalog og tenkte å ta det opp der også.

Jeg er ikke hardt rammet når jeg sammenligner med andre, men ser jo at det går ut over så mangt. Jeg konsentrerer meg om jobben. Det som er hjemme får bli som det blir.

Får desverre en del negative kommentarer fra andre som ikke vet hva dette dreier seg om. Jeg har gitt opp og forklare. Har aldri pratet mye om dette men har forklart hva dette dreier seg om. Går ikke inn. Dem forstår ikke hvorfor jeg ikke orker å være med på ting som innebærer at jeg må være på beina lenge.

Anonym poster: 837e8f62d8d182dcb3be168b43966b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...