Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Har vært det for noen år siden, valgte å "tilgi", men nå de siste ukene har jeg en sterk følelse av at det skjer igjen. Men jeg VET av erfaring at han aldri vil innrømme noe dersom jeg konfronterer ham. Hvordan kan jeg finne det ut? Jeg utelukker ikke helt at jeg kan være litt paranoid, men det er bare mange små tegn som gir meg denne sterke magefølelsen... Trenger ikke svar som ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre, men trenger råd om hvordan jeg kan finne ut av dette... Anonym poster: 24ca255198351ac9f04bf66f9ff62131
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Her risikerer jeg å bli skutt på åpen gate for å foreslå dette, men djekk mobil (også utgående sms), mail og facebook i smug. Har du mulighet til å følge etter han så hadde jeg gjort det. Å spørre han regner jeg med er dødfødt, tviler på at han ville innrømt det frivillig uansett. Kvinnelig intuisjon/magefølelse skal man ikke kimse av Håper virkelig det ikke stemmer at han er utro igjen! Men skulle han være det, ikke finn deg i det. Husk: fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.. Anonym poster: a1f2d42e23772603c904d2f70d2a7db3
Gjest Yzma Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Si det til ham. Forklar at du har denne magefølelsen, og gjør det perverst klart for ham at om det skulle vise seg at han er utro, men han benekter det så forlater du ham.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Huff. Har følelsen selv. Hva er det din gjør da siden du misstenker det? Jeg ville ha sneket på tlf. Kansje fulgt etter han i sjul eller fått andre til å gjort det osv. Anonym poster: 2b5bf53fd3d1419d8582d68b3d5a5bc1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Eksen min var utro. Jeg hadde den dårlige følelsen av at noe var galt så jeg snoket i sakene hans, fant bevis, konfronterte ham og er nå skilt: - Sjekk regelmessig skuffene hans, lommebok, mobil etc. kan du finne ut av passordet til facebook eller mailen hans? Har han et eget kontor-rom hjemme? Sjekk kontoutskrifter, utskrifter fra mobil/telefonregninger. - fånoen du stoler på (ig som han ikke kjenner) til å følge etter hsm, ev.lei inn noen som gjøt det, - sjekk hvor han er. Sier han at han skal på trening - ta deg en tur ned på SATS og sjekk at han er der, Skal han ut med venner / sjekk med vennene osv. - gjør kjappe endringer! Si at du f.eks. skal møte en venninne og tilbringe dagen/kvelden med henne. Ombestem deg i sidte øyrblikk. Anonym poster: 983e6e3db530d5af354e09755c3eaf79
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Takk for svar dere!! Det er mest småting, men bl.a at han plutselig passer på mobilen sin veldig godt. Kom innpå mailen hans her en dag, der han hadde fått bekreftelse på tilbakestilling av passord på facebook (vet ikke helt hva det betyr, men..) Har visst passordet etter utroskapen sist, men har inntil de siste ukene følt meg trygg på ham, så jeg har ikke vært inne på kontoen på et par år.... Han er mye mer borte, pga hobbyen sin, pluss småting som gjør at jeg føler at noe skurrer.. Anonym poster: 24ca255198351ac9f04bf66f9ff62131
Gjest Antarctica Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Jeg ville ha sagt at jeg hadde grunn til å føle mistanke, jeg. Og avkrevd han en forklaring på hemmelighetskremmeriet. Men jeg har blitt jugd så mye for at jeg lukter løgn som troll lukter kristenmanns blod, og ville nok ha vært i stand til å gjennomskue om han svarte med mer løgn. Hvis jeg kjente løgneren godt, da. Det fins vel egentlig ikke noen annen grunn til å skifte passord enn at han vil holde noe unna deg. Du kjenner jo lusa på gangen.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Takk for svar! Anonym poster: 24ca255198351ac9f04bf66f9ff62131
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Dytt Anonym poster: 24ca255198351ac9f04bf66f9ff62131
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Jeg ville sjekket mobilen hans hvertfall. Si at du har rotet bort din, og om å få låne hans sin. Anonym poster: 7a5c0032856e290f3b57e4df88e16f4b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 Har vært det for noen år siden, valgte å "tilgi", men nå de siste ukene har jeg en sterk følelse av at det skjer igjen. Men jeg VET av erfaring at han aldri vil innrømme noe dersom jeg konfronterer ham. Hvordan kan jeg finne det ut? Jeg utelukker ikke helt at jeg kan være litt paranoid, men det er bare mange små tegn som gir meg denne sterke magefølelsen... Trenger ikke svar som ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre, men trenger råd om hvordan jeg kan finne ut av dette... Anonym poster: 24ca255198351ac9f04bf66f9ff62131 Hvis han har vært utro før, så kan du rett og slett si til han hva du føler, og spør om å få se på mobilen/fb ol. med en gang. Har han ingenting å skjule, så har han vel ikke noe problem med det. Anonym poster: 3a4e868507ef2362a19d1b50e0b50c5d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #12 Skrevet 12. mai 2013 Er det mulig å legge en sånn dings som viser hvor han er og hvor han har vært i f.eks bilen/pengboka? Da vet du jo sikkert hvor han har vært. Anonym poster: 305d657512b0426a37a4006a35532b87
3 i april Skrevet 12. mai 2013 #13 Skrevet 12. mai 2013 Du bør ikke vise at du mistenker han for noe for da blir han mye mere forsiktig og han blir flinkere til og skjule sporene sine. Om han tror at du ikke mistenker noe så er han mere uforsiktig og det er dermed lettere for deg og finne fellende bevis, som feks resturantkvitteringer, kinobiletter osv. Sjekk mobilen hans, gjerne etter at han er sovnet, om han jobber overtid så ring til jobben hans og ha en troverdig unskyldning for og få snakke med han. Er han uten med kompiser så spør han ut for og høre om historien henger sammen, ikke mistenksom utspøring men mere sånn egasjert "håper du har hatt det gøy" utspørring å så kan du jo dobbeltsjekke med kontoutskrifter eller en av kompisene for og sjekke om det stemmer. Sier han at han er på trening så er det bare til og ta turen ned for og sjekke..Evt spør om ikke dere kan begynne og trene sammen og høre om han svarer nei med panikk i stemmen. Sjekk om han har fått seg noen nye jentevenner på fb i det siste.. Og da trenger du heller ikke passordet hans.
Countess Skrevet 12. mai 2013 #14 Skrevet 12. mai 2013 Jeg ville sagt at jeg har en dårlig følelse, og at jeg tror det er noe galt. Da skjønner han kanskje også at det ikke er lurt å holde ting skjult, fordi du finner ut av det. Si at du så at han endret passordet, og be om å få vite hvorfor. Si at du nå blir usikker pga det, og at du ønsker at han viser deg at det ikke er noe å frykte..både på tlf og facebook. Sånn NÅ. Du merker nok raskt om han har noe å skjule ut ifra reaksjonen. Om du bare spør han rolig, og forklarer at dette vil være for å roe ned din usikkerhet og at det vil gjøre det bedre for deg, så er det ingen grunn til at han skal reagere med sinne, eller nekte deg innsyn i noe. Om du går til en form for angrep derimot, så vil det kanskje være vanskeligere å tolke reaksjonen hans i forhold til det du ønsker av han. Start med å være ærlig selv, om du ønsker ærlighet tilbake. Om han reagerer på en måte som tilsier at han lyver, nekter å vise deg facebook eller har en dårlig forklaring på at han endret passordet, så kan du leke detektiv
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #15 Skrevet 12. mai 2013 Jeg ville sagt at jeg har en dårlig følelse, og at jeg tror det er noe galt. Da skjønner han kanskje også at det ikke er lurt å holde ting skjult, fordi du finner ut av det. Si at du så at han endret passordet, og be om å få vite hvorfor. Si at du nå blir usikker pga det, og at du ønsker at han viser deg at det ikke er noe å frykte..både på tlf og facebook. Sånn NÅ. Du merker nok raskt om han har noe å skjule ut ifra reaksjonen. Om du bare spør han rolig, og forklarer at dette vil være for å roe ned din usikkerhet og at det vil gjøre det bedre for deg, så er det ingen grunn til at han skal reagere med sinne, eller nekte deg innsyn i noe. Om du går til en form for angrep derimot, så vil det kanskje være vanskeligere å tolke reaksjonen hans i forhold til det du ønsker av han. Start med å være ærlig selv, om du ønsker ærlighet tilbake. Om han reagerer på en måte som tilsier at han lyver, nekter å vise deg facebook eller har en dårlig forklaring på at han endret passordet, så kan du leke detektiv Signerer denne, dette var kloke ord! Anonym poster: ec69ab10079d92135ee40d482c09e351
Countess Skrevet 12. mai 2013 #16 Skrevet 12. mai 2013 Vil bare også nevne at jeg har også opplevd utroskap, og jeg konfronterte han med det. Han løy selvfølgelig, men reaksjonen hans var nok for meg. Jeg synes mange av de forslagene du har fått er i overkant ekstreme. Det kan være at det ikke er utroskap, og at ved å stalke han og venne hans, spore bilen/pengeboka hans, så skaper du noe som kunne vært unngått. I tillegg tror jeg du gjør prossessen vanskeligere for deg selv, i tillegg til at du haler ut tiden. Konfrontasjon er ofte svært effektivt
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #17 Skrevet 12. mai 2013 Hva skjer om du sier det rett ut til han, at du har en dårlig følelse (han vet da godt hvorfor!!)og derfor vil du ha tillatelse for å sjekke mail,facebook og tlf hans? Om han vil beholde deg så må han jo være åpen som en bok vil jeg påstå! Er han ikke ydmyk mht dette?VIL han ikke at du skal stole på han? Anonym poster: d7b40c92fb0777faf3521b119e4c396c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå