Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Legger emnet her for det forsvinner så fort fra anonym. Prøvde bunaden i kveld, et år siden sist. Den har krympet!?!? Ikke skjønner jeg hvordan. Heldigvis ikke så veldig mye, men nok til at den passer best som ståbunad. Jeg kan ikke sy, men har dere noen gode tips til hvordan jeg kan krympe meg selv en cm ca i løpet av de neste dagen? Og ja jeg er seriøs. Takk :)

Endret av min<3
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Slutt med mat, drikk ting som holder deg fuktig men ikke fet. Drikk mengder av vann, selvsagt, men kjør Nutrilett pulver til alle andre måltider, det gir deg basis-stoffer og metthetsfølelse samtidig som magesekk blir litt vekk... Prøvd med hell, anbefales (hadde det vært mer enn tre dager ville jeg ikke erstatttet ALLE måltider med pulver, men tre dager er ikke vanskelig hvis alternativet er ståbunad :) )

Gjest amandine
Skrevet

Evt sats på skinnbelte med sølvstøler. Da holder du pusten mens du tar det på og du slipper ut magen under beltet etterpå. Evt i kombo med lutens tilnærming:-)

Skrevet

Vel, som en diettmotstander som prøvde Dukan må jeg si det var en øyeåpner når det kom til effekten. Førstefasen er en fem dagers proteinkur, dvs du skal spise kun proteinrik mat, uten fett og uten karbohydrater (kylling, egg, supermagre meieriprodukter, magert storfekjøtt ol), drikke masse vann, og vekta raser ned. Jeg gikk ned 2,5 kg første uka, og da er det fri tilgang på mat (altså maten jeg nevnte over).

Men det krever litt mer å sette seg inn i enn nutrilett, så hvis du bare skal ha en hurtigkur og kan leve på pulver en uke, så ville jeg kanskje heller gått for det.

Skrevet

Amandine, skinnbelte med sølvstøler er nå det eneste jeg mangler til min bunad, men det er nu engang slik i mitt tilfelle at hver støl koster over 300 kroner, og det betyr over hundre kroner centimeteren, og det er noen centimeter rundt meg, kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...