Gå til innhold

Tips til bra regntøy til dame? Meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å arbeide i barnehage til høsten på Vestlandet og skal være mye ute. Får vinterdress i barnehagen men regntøy må vi holde selv. Tips til hvilket??

Det blåser mye og regner en del. Skal være på småbarnsavdeling så det må være litt slitesterk :)

Anonym poster: 20da4a37c163d2d6702e7b3835afb25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere?

Anonym poster: 20da4a37c163d2d6702e7b3835afb25c

Skrevet

Bergans. De puster og er gode i vind. Det er det ofte på vestlandet :P

Selv gikk jeg i Bergans allværs når jeg jobbet i bhg. En dag det var stiv kuling og sludd gikk jeg 4 km sammen med et barn. Jeg hadde bare på en collegegenser under og frøs ikke :) Jeg ble veldig overrasket over at de var så gode, jeg var sikkert på at jeg kom til å fryse!

(Jeg er frysepinn deluxe)

Akkurat når det gjelder slike klær får du hva du betaler er min mening. Før Bergans-settet hadde jeg et annet kjent merke og settet kostet ca 1300 kr. Jeg ble klam og kald raskt..

Bergans kostet ca 5000.. kjempedyrt men det er like helt 5 år etter og brukes enda :D

Anonym poster: 561f8bc5f6a0dbe2f6f937890a6dfaa0

Skrevet

Jeg jobber ikke i barnehage, men jeg er veldig fornøyd med mitt helly tech regntøy og goretex sko. Bor i Bergen

Anonym poster: b2f63d96b37e0cf636583a2ecc5afbea

Skrevet

Hva med skalltøy? Det puster er vanntett og blir ikke klamt samt kan brukes hele året. Båre husk å kjøp med god vannsøyle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...