Gå til innhold

Kutte ut kameraten eller jeg barnslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjøre en historie kort

Mannen min utro, hadde en ons. Vi jobber med forholdet og vil komme oss videre. Men felles kamerat av meg og mannen er også bestevenn med dette kvinnemennesket mannen min lå med. Og det er så vanskelig

Hva hadde du gjort?

Anonym poster: 74b310c91a354882ff746d1ed05f326f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kasta ut gubben

Anonym poster: ae265964d3ef565065681261ec03da7a

Skrevet

Kameraten har vell ikke gjort noe galt så om dere vil kutte ham ut bør dere i hvertfall fortelle ham hvorfor.

Jeg ville vurdert å kutte ham ut om han bare er en ganske uviktig bekjent. Er han derimot en god venn ville jeg ikke gjort det. Gode vennskap er så verdifulle at jeg ikke ville ofret det for så lite. ville jeg heller bedt ham om ikke å invitere dere og venninnen (hans bestevenn) samtidig og forsøke å snakke minst mulig om henne til dere pga det som har hendt.

Anonym poster: 446a9db70f812dcd4f92eb0f6d1599c1

Gjest meg&mini
Skrevet

Tror ikke jeg ville kuttet ut kameraten nei, men hadde vel gjort mitt for å ikke støte borti henne. Jeg tviler på at han er så dum å tar med henne hjem til dere?

Synes synd på deg, Hi. Håper det ordner seg. Lykke til videre:)

Skrevet

Mulig jeg virker ufølsom nå, men hvorfor skal kameraten straffes ved å miste mannen din som venn bare fordi mannen din ikke klarte å holde snoppen i buksa? Med mindre kompisen tvang mannen til å være utro da...

Jeg ville heller tatt en prat med kompisen, forklart hvor vondt dette er for deg og bedt han respektere deg ved å ikke be dama på ting hbor mannen din (og du) skal på.

Anonym poster: d068ca160e87495ca906f7358d5a2f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...