Gå til innhold

Har en merkelig skrekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at babyen på 5 mnd plutselig skal komme gående rundt hjørnet i stua som om det var helt normalt. Hadde det med førstemann også da han var baby, mannen sier bare jeg er sprø.. Mulig det, men er ganske normal ellers. Men tenker på det hver kveld når baby sover og vi ser på tv at fytti grisen, tenk om han kommer gående rundt hjørnet her og gliser..

Hvor kommer denne tanken fra? Må være en skrekkfilm jeg har sett i mine unge dager eller noe.. Gudene vet.. Guffent er det i hvert fall;)

Anonym poster: b184951bf306898e5ab7addff4b00871

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sett for mye på Ally McBeal??

Skrevet

Sett for mye på Ally McBeal??

Nei, har nesten ikke sett den serien. Kan ikke være derfra..

Skrevet

Det var en spesiell frykt.

Vil du høre min: (hadde den da jeg var yngre). Jeg var alltid redd for å skulle se en tynn avmagret sort hest om jeg kikket ut vinduet i skumringen. Var liten sjansen for å se en hest i hele tatt der jeg vokste opp ;)

Skrevet

Vet du hva?? Mannen hadde mareritt ofte da guttungen var baby. Han drømte at babyen kom gående mot han. Akkurat som om noen liksom bar han bortover gulvet mens hodet hang litt på en måte.. :P

Skrevet

Haha, det tenker jeg og på.. Er ikke en skrekk her da, men tror jeg hadde blitt livredd og overrasket om han plutselig kom vandrende inn og gliste.. Da hadde man jo plutselig levd i en slags skrekkfilmseriefantasiverden.. Er noen ganger jeg tenker på hvordan det hadde vært og at det hadde vært skummelt og ekkelt.. :P

Minner meg litt om babyen (som er creepy) i Family guy.

Anonym poster: d5adcecea9afc04b86575183458c1012

Skrevet

Jøss, godt å høre vi er flere! det blir mannen min forhåpentligvis glad for å høre;)

Skrevet

Vil du høre min: (hadde den da jeg var yngre). Jeg var alltid redd for å skulle se en tynn avmagret sort hest om jeg kikket ut vinduet i skumringen. Var liten sjansen for å se en hest i hele tatt der jeg vokste opp ;)

Haha!! Høres jo morsomt ut for andre, men ekkelt når drt står på;)

Skrevet

Sorry men nå måtte jeg le! :))

Skrevet

Min frykt er noe så teit som tomme basseng. Ser jeg i avisa f.eks bilder av tomme basseng i forbindelse med oppussing så får jeg frysninger.. :P veldig teit ja!

Gjest Skofantomet
Skrevet

Min frykt er noe så teit som tomme basseng. Ser jeg i avisa f.eks bilder av tomme basseng i forbindelse med oppussing så får jeg frysninger.. :P veldig teit ja!

Jeg og!!! Skjønner ikke hvorfor, men det er bare helt sykt ekkelt :o

Gjest Skofantomet
Skrevet

For at babyen på 5 mnd plutselig skal komme gående rundt hjørnet i stua som om det var helt normalt. Hadde det med førstemann også da han var baby, mannen sier bare jeg er sprø.. Mulig det, men er ganske normal ellers. Men tenker på det hver kveld når baby sover og vi ser på tv at fytti grisen, tenk om han kommer gående rundt hjørnet her og gliser..

Hvor kommer denne tanken fra? Må være en skrekkfilm jeg har sett i mine unge dager eller noe.. Gudene vet.. Guffent er det i hvert fall;)

Ikke den skrekkfilmen med dukken det kommer av da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...