Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat født mitt 3. Barn, og føler barseltårene blir værre og værre for hver gang nesten.. hver kveld gråter jeg mye, men føler meg ikke trist ellers på dagen. Har tre flotte friske barn, og har ingen ting å gråte for. Føler meg ikke deprimert, føler bare for å gråte.. Noen fler som har det på samme måte?

Anonym poster: caf6d723627ea839632c8dd9ee25ffa6

Videoannonse
Annonse
Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Jeg hadde det slik med nr. 2, og syntes det var helt forferdelig! Man får jo så dårlig samvittighet for man skal jo liksom bare være så lykkelig og fornøyd. Jeg var kjempesliten og hadde problemer med å sove og gråt støtt og stadig.

Om det ikke går over innen noen dager burde du ta kontakt med legen din eller helsesøster og få litt hjelp slik at det ikke utvikler seg til en fødselsdepresjon. Siden du ikke er deprimert så gråt i vei, få det ut og tenk at det er helt normalt. Hormonene er jo helt ville etter en fødsel og det går over.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg hadde den værste dagen på 4 dag nå med hun som ble født for 14 dager siden.

Jeg gråt og gråt, sikkert litt blanda over at hun ligger på barneavd, amming og alt...men egentlig så kunne jeg ikke sette fingeren på hvorfor. Nå i dagene som har fulgt har jeg også tørka noen tårer, men da VET jeg hvorfor... men den 4 dagen var ille...

Anonym poster: 18989347ec66a5fc86559371578ca5c4

Skrevet

Jeg hadde den værste dagen på 4 dag nå med hun som ble født for 14 dager siden.

Jeg gråt og gråt, sikkert litt blanda over at hun ligger på barneavd, amming og alt...men egentlig så kunne jeg ikke sette fingeren på hvorfor. Nå i dagene som har fulgt har jeg også tørka noen tårer, men da VET jeg hvorfor... men den 4 dagen var ille...

Anonym poster: 18989347ec66a5fc86559371578ca5c4

Skrevet

Jeg hadde også mye tårer, men dette er førstemann for meg. Jeg hadde ammetrøbbel og klarte ikke ringe til helsestasjonen for å få ammehjelp fordi jeg var redd for å gråte i telefonen. Jeg hadde det værst på dag 5 og 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...