Gå til innhold

Apropos mammakropp... egoistisk av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer synes jeg har fått ekkelt løsskinn på magen etter fødselen og at puppene mine ser fæle ut, derfor vil han ikke ha så mye sex. Jeg hadde hatt råd til å fikse begge deler, men gidder ikke bruke penger på det. For det første er jeg fornøyd med meg selv slik jeg er. For det andre, er dette en operasjon, og jeg ønsker ikke gjennomgå unødvendige inngrep med masse smerter i ettertid, som også kan gå galt. Vil heller bruke pengene for å ta laser på øynene og slippe linser. Synes dere jeg er kjip?

P.S. Samboer er heller ingen fotomodell, men jeg elsker ham og synes han er veldig sexy.

Anonym poster: 7c30b76302bb86ae4a0a46e2d062147a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, syns du er smart. Jeg har også tatt laseroperasjon, kan anbefales!

Skrevet

Nei, dersom du selv er fornøyd burde du selvsagt ikke bruke penger på det, og aller minst utsette deg for en operasjon du ikke ønsker. Selvsagt er du ikke kjip - men muligens litt kort, som føler du må spørre om det på et forum?

Anonym poster: 56fd9650bc6b6326e5d8392712a1be0e

Skrevet

Gjør det som passer deg du!

Skrevet

Det er du og bare du som bestemmer hva du vil bruke pengene dine, men du sier jo veldig imot deg selv i innlegget ditt. Du ønsker ikke å bruke pengene på inngrep som vil føre til smerte i etterkant og som kan gå galt, men du vil bruke pengene på en laseroperasjon? En laseroperasjon kan også gå galt og avhengig av metode de bruker, kan du få veldig vondt i etterkant. Hvis du tror du vil bli operert, så garantert være kvitt alle plager rett etterpå, så vil jeg anbefale deg å lese deg opp litt mer før du bestemmer deg for en operasjon.

Anonym poster: 236fdb9c42def45e1221d9cbf7f4092f

Skrevet

Laseropperasjon støttast, har gjort det sjølv, og anbefalast verkeleg. Einaste eg angrar på, er at eg ikkje gjorde det langt tidlegare! Men klart, mannen din blir vel neppe meir fotomodell, dersom du ser bedre! ;-) Forøvreg din kropp, ergo har du full råderett over om du vil ta slike operasjonar som mannen hadde likt at du gjorde...

Skrevet

Det er du og bare du som bestemmer hva du vil bruke pengene dine, men du sier jo veldig imot deg selv i innlegget ditt. Du ønsker ikke å bruke pengene på inngrep som vil føre til smerte i etterkant og som kan gå galt, men du vil bruke pengene på en laseroperasjon? En laseroperasjon kan også gå galt og avhengig av metode de bruker, kan du få veldig vondt i etterkant. Hvis du tror du vil bli operert, så garantert være kvitt alle plager rett etterpå, så vil jeg anbefale deg å lese deg opp litt mer før du bestemmer deg for en operasjon.

Anonym poster: 236fdb9c42def45e1221d9cbf7f4092f

Jeg plages med dårlig syn og det hemmer meg mye, for eksempel i badeland, på jobben osv. At jeg har små og slappe pupper gir meg ingen fysiske plager.

HI

Anonym poster: 7c30b76302bb86ae4a0a46e2d062147a

Skrevet

Jeg opererte øynene rett etter vi var gift, og heldigvis for det, for en kan hverken være gravid eller amme når det skal gjøre. Jeg har knapt vært annet enn gravid og ammet siden den gangen. Men det var ikke noen veldig kortvarig løsning. Etter operasjonen kjørte vi hjem, og det var veldig smertefullt. Tårene rant i strie strømmer nedover slik at klærne mine ble våte, ikke pga. smertene, men pga. selve inngrepet. Jeg klarte ikke å se noen om helst da øynene ikke lot seg åpne før sent samme kveld. Jeg ble ledsaget i seng med paralgin forte da vi kom hjem, og sov heldigvis den verste tiden. De neste dagene så jeg omtrent ingenting, alt var en tåke, så jeg kjedet meg veldig mye. Synet var ikke godt nok til å kjøre bil før etter 2-3 uker. Heldigvis hadde både jeg og mannen ferie, og vi hadde ingen barn. Det var ingen enkel operasjon med tanke på helingsfasen faktisk. Men dette er nok individuelt. Allikevel syns det har vært verdt hver krone og ubehag.

Skrevet

Eg stemmer for synskorreksjon! :-) Eg har aldri angra eit sekund! :-)

Skrevet

Hvordan går det an å være sammen med en mann som mener at du har ekkelt løsskinn og ekle pupper? Jeg bare spør jeg? Om mannen min hadde fortalt meg at han ikke likte hvordan jeg så ut, og at jeg ikke var attraktiv nok til å ha sex så ofte, da hadde han ikke vert mannen min lenger. Alle andre gode egenskaper settes i skyggen av slike utsagn. Skal ikke mannen være den som får deg til å føle deg vel og ikke fortelle deg at du ikke er bra nok for han?

Hjelpes.

Anonym poster: 8aab0c9a4d923c5b1018701912cac02b

Skrevet

Hehe, for et innlegg. Dette var vel såkalte ledende spørsmål? Hva synes dere, korrigere synet eller punge ut for silikonpupper? Svaret gir seg selv.

Det som også bør være ganske innlysende er at du har valgt en kronidiot som mann. God kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...