Gå til innhold

Tenk å vinne 22 millioner i lotto da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort da?

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

Kjøpt seilbåt og reist jorda rundt. Tipper jeg hadde gått for en beneteau sense.

Skrevet

Kjøpt noen nye møbler, gitt noe til veldedighet og satt resten i forskjellige fond.

Skrevet

Jeg hadde betalt ned lånene vi har, reist på en lang ferietur med campingvogna og leid inn snekkere til å fikse alle skavankene på vårt 100 år gamle hus til vi kom hjem igjen. :-)

Skrevet

Betalt ned lån, kjøpt drømmetomta vår og bygge drømmehuset.

Og selvfølgelig spart en god del (ja, jeg vet det er kjedelig... ;) )

Også ville jeg senket skuldrene litt og visst at vi hadde hatt råd til enda noen forsøk på å få en eller to etterlengtede, i tillegg til de to vi er så ufattelig takknemlige for! :)

Anonym poster: 05ea3f0f07af0717d44e2f6daf5ec3f3

Skrevet

Kjøpt et større hus, hatt en fjerde unge, reist himla mye og åpna min egen butikk men egenproduserte smykker, evt utdanna meg til gullsmed og hatt det generelt BRA! :)

Man blir vel ikke lykkelig av penger ,men fy flate så mye enklere mange ting hadde vært!!

Anonym poster: f8d9ab51c2bcfcddeee40ba14c5ee8ff

Skrevet

Fått barn...

Anonym poster: 2ecfb0d23f35e4c3f8d435aa63c75c32

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bygget på huset (mannen ville revnet med jorda og bygd nytt), kjøpt ny bil, hatt et år ulønnet permisjon, og så jobbet 50%

Også ville jeg reist til Bali!

Skrevet

Tatt et år eller tre til på skolen.

Og vurdert å flytte til noe som er litt større enn det vi har i dag. ( jeg savner et hobbyrom, og mannen et mørkerom... :P )

Er egentlig ganske så fornøyd i dag, så jeg tror ikke det hadde blitt de store tingene.

Eller jo, forresten, bygd vinterhage på hytta! :)

Skrevet

Jeg ville holdt det hemmelig og overrasket mannen med en splitter ny bil i gave. Og spandert på meg, mannen og barna en ordentlig fin bryllupsreise.

I tillegg ville jeg tatt meg en tur til London og fornyet hele garderoben min etter svangerskapet, da kunne jeg kjøpte meg fine ting på Harrods i stedet for å bare gå og sikle der :P

Skrevet

Jeg hadde betalt ned lån, og satt en del i fond. Så hadde jeg kunnet jobbet deltid med noe, kanskje butikk av noe slag og mannen min kunne jobbet med hva han ville (han ville nok sluttet å jobbe, i alle fall for en periode). Pappaen min hadde fått noen kroner, til hytta vår blant annet, og jeg ville skaffet mamma en personlig assistent (den ville nok vært dyr, for hun er ikke av de enkleste :)).

Men først og fremst ville jeg skaffet en snill, pålitelig og kanskje fortsatt ammende nanny, som kunne tatt seg av minstemann noen netter....

Skrevet

Jeg hadde virkelig trengt de millionene :-(.... sitter i en liten leilighet etter skillsmisse, bor i Oslo der prisene er syke. Jeg kunne ikke beholde huset og måtte flytte ut.

Med disse millionene kunne jeg kjøpt meg noe i umiddelbar nærhet av mitt gamle hjem slik at hverdagen for våre to små skillsmissebarn kunne blitt lettere...

Sukk, men verden er ikke rettferdig sånn -det er vel en eller annen som "ikke har tenkt til å bruke pengene til noe spesielt" som vant, sånn er det alltid.

Anonym poster: a0a31f8bd1095e7ba9212825a63d9d7a

Skrevet

kjøpt masse nye klær og sko til ungen og meg

kjøpt hus

ny bil

dratt på ferier

fikset på puppene og tennene

satt resten på høyrentekonto til meg og barnet mitt :)

Anonym poster: 4453691820a6779474811e934386b43d

Skrevet

Kjøpt meg stor leilighet, studert, og kjøpt meg hest igjen. Og satt en haug på sparekonto

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Med 22 millioner så hadde jeg bygd drømmehuset, kjøpt et par nye biler og spart resten, men jobben hadde jeg absolutt beholdt. Kanskje mannen ville gått ned i stilling, samtidig som vi ville hatt god råd til å opprettholde det gode livet vi har i dag.

Skrevet

3,5 mill hadde gått til å betale ned gjeld på huset.

Vi ville gått ned i stilling begge to, så vi fikk mer fritid.

Hadde leid håndverkere til å fikse div ting på huset, skaffet vaskehjelp og unnet oss spennende ferier.

Anonym poster: 05135da44886f77a3a97dd5b1fb75362

Skrevet

Tatt lappen

Kjøpt ny bil til meg og en til mannen

Bygd hus

Båt

Ferie med hele familien min til et eksotisk sted

Reist til Jamaica med mannen å kjørt rundt i en sånn hippi Wv-van

Kjøpt harley og kjørt route 66 og avsluttet med et bryllup, med selveste Elvis som "prest".

Resten ville jeg spart til ungene.

Tenkt på dette før,jah...

Skrevet

Jeg ville holdt det hemmelig og overrasket mannen med en splitter ny bil i gave. Og spandert på meg, mannen og barna en ordentlig fin bryllupsreise.

I tillegg ville jeg tatt meg en tur til London og fornyet hele garderoben min etter svangerskapet, da kunne jeg kjøpte meg fine ting på Harrods i stedet for å bare gå og sikle der :P

Hallo, er du meg? Eksakt det jeg ville skrive! Bortsett fra at jeg ville spandert på oss bryllup med påfølgende reise..!

Skrevet

Kjøpt ny bolig

Kjøpt hus/leilighet i Pattaya

Bygd hytte i Valdres

Tatt med meg mann og barn og reist rundt i verden i 12 mnd

Gitt litt til familie og venner.

Skrevet

Bygd drømmehuset

Søkt meg inn på høyskole og fått utdannelse

Gitt noe bort til veldedighet

Spart til barna

Reist en del

Bygd hytte

Kjøpt scooter

Hjulpet familien

Overrasket samboer med drømmebilen hans

Hatt drømmebryllupet

Anonym poster: ae357c9b9b411ea0f4cfde54ffb1fd01

Skrevet

Kjøpt meg en snekker til å gjøre ferdig huset. Hadde så solgt skjiten og kjøpt noe nyere i nærheten som ikke trengte oppussing. Hadde satt av litt penger til ungene, foreldrene mine og søsteren min. Hadde kjøpt rundtur med hurtigruten til besteforeldrene mine.

Hadde deretter kostet på hodet. Som igjen hadde ført til at jeg hadde startet egen bedrift.

Jeg hadde også kjøpt en ny campingvogn til ferien og en bil som kunne taue den. Mulig vi også hadde reist til det store utland på vinteren.

Sukk, jaja A for effort i planlegging det skal jeg ha ;)

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Kjøpt hus i Sverige og Marokko

Gitt 1 million til luftambulansen

Gitt 1 million til hver av tantebarnene mine

Tatt lappen

Kjøpt en ok bil

Satt av 4 mill til barna mine

Vet ikke med resten, men hadde nok spart en del og kansje realistert en drøm jeg har hatt lenge ( bli makeupartist )

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Sagt opp jobben!

Startet noe for meg selv - noe jeg brenner for og som gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb.

Bygd hytte.

Reist myyyyye.

Satt av 2 mill til hvert av barna.

Funnet et prosjekt å støtte og følge, type hjelp til selvhjelp i u-land e.l.

Spart resten om det var noe igjen.

Og ja, kjøpt meg en kul liten bil.

Skrevet

22 mill...

Kjøpt enebolig( her omkring ryker det da 7-8 mill), eller stort rekkehus. Pusset det opp etter egen smak.

Betalt ut studielån/billån.

Kjøpt ny garderobe(når slankekuren er ferdig).

Reist på bryllupsferien vi aldri hadde.

Jobbet redusert og regner med mannen også ville jobbet mindre.

Gitt penger til familien/svigerfamilien 6-7 mill hvis alle skulle bli kvitt boliglånet sitt.

Satt av penger til barna.

Gitt noe til leger uten grenser og norsk luftambulanse.

Vurdert kjøp av feriebolig.

Tatt permisjon til eldste begynner på skolen(1 år) og reist masse.

Anonym poster: 14cffb2ee284a0da889db945db35bf72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...