Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Men jeg får helt angst av at folk legger ut bilder av barna sine, nakne. Var inne på fødselsannonser (vil ikke skrive hvilken avis) og der er det lagt ut nakenbilde av eldre søsken med den nyfødte da selvfølgelig. Ca 4-6 år gammel vil jeg tro. Tenker naturligvis på at bildet kan komme i feil hender. Grøss! Anonym poster: 250edd2ece3078885329c7cfab64ad22
Ikkenonick Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Vel, her inne vil nok de fleste være enige med deg. Jeg ville ikke gjort det selv heller, men det har ingenting med runkende pedofile griser å gjøre, det har med barna og deres fremtid å gjøre. (så ja, dersom du tenker pedo, da er du en dæsj hysterisk, men det er dust å legge ut nakenbilder av barn i snart skolealder på nett)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Jeg tenker ift begge deler. Jeg legger ikke ut bilder av barna uten klær mtp at bildene kan bli misbrukt. Men også fordi det sikkert ikke er så jævla kult for barna å ha sånne bilder av seg ute på nettet.. Anonym poster: 42fa0ade32c9dbcb0914bb81ba66ec19
November-spire-79 Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg synes ikke det er hysterisk. Vi har sluttet å legge ut bilder av vårt barn på facebook o.l nå. Det eneste bildet jeg har av henne på nettet er det bildet jeg bruker på profilen min her inne for det har jeg glemt å ta bort;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå