Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Det er godt å se at den blir brukt, og at man ikke bare kan snike seg unna. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6649188.ece Anonym poster: 237c138d78e77cca4677331f8a7b348a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Jeg fikk ris på rumpa med en bjørkekvist mange ganger i barndommen min. Jeg synes det var forferdelig nedverdigene å måtte gå i skogen å finne kvisten selv som jeg skulle bli straffet med. I tillegg å måtte dra ned buksen foran min far å vise rumpa. Jeg slapp unna når jeg var rundt 8-9 år for da mente vi far at jeg var for gammel til å dra av buksa foran han. Jeg fikk ris pga helt vanlige ting et lite barn kan finne på. Foreldrene mine var jehovas vitner og vi måtte gå på møter tre ganger i uken. Hvis jeg ikke hadde sittet stille under hele møtet en kveld(varte i ca 2,5 time) så fikk jeg ris når jeg kom hjem. Ikke så lett å forstå hele tiden for en 4-5 åring. Godt at denne loven har kommet, men kommer ann på hvor mange barn som tør å si ifra i ung alder. Jeg hadde aldri turt å si fra til en voksen utenfor sekten. Anonym poster: 6173a2f8a4294b5929836a81d1fa1596
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Leste du i det hele tatt hele artikkelen? Knipsing var liksom ikke det verste han gjorde mot barna..... Syns det er flott at barnemishandlere blir tatt, men jeg syns det er et hav av forskjell på å bli knipset på hånda og dengt rundt.. Og nei, jeg knipser ikke ungene, er ikke derfor jeg tenker som jeg gjør.. Anonym poster: 0922d8120b2f0ff3e8451c533ea87080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå