Gå til innhold

Dere som har arr etter sting pga fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble dere sydd? Og hvor fødte du? Jeg revnet herfra til månen og har ikke ett synlig arr etter hverken sting eller revning. Ble sydd innvendig og dagen etter fødselen var det kun en tynn rød strek utvendig. Nå er alt borte.

Fødte på ahus.

Anonym poster: 60779f4ab53fd16695bf667aff6f266c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble også sydd, men har ingen arr så vidt jeg vet. Man får vilikke arr av å bli sydd der nede. Akkurat som at magiker får arr om man får sår eller blir sydd inni munnen?

Anonym poster: 55bfd7c4b38602c009265b3fac676fae

Skrevet

Fødte på bærum, hvordan eller hvor mange sting vet jeg ikke, men har bare en hvit strek som arr. Blitt sydd på samme sted 3 ganger. Klippet med de to første og revnet sist gang. Ingen problemer eller ubehag :)

Skrevet

Jeg ble også sydd, men har ingen arr så vidt jeg vet. Man får vilikke arr av å bli sydd der nede. Akkurat som at magiker får arr om man får sår eller blir sydd inni munnen?

Anonym poster: 55bfd7c4b38602c009265b3fac676fae

Skjønner ikke hva du mener.

Anonym poster: 60779f4ab53fd16695bf667aff6f266c

Skrevet

Det dannes arrvev, er det det du tenker på? Jeg har visstnok en del arrvev, men det er ikke noe jeg kan se selv.

Skrevet

Jeg revna hele vegen bak.. Ble sydd sammen igjen og idag så vises en strek bare, ikke noe mer enn det. Dette var i Stavanger.

Anonym poster: 3cdd4e5c786d1208e8cfe1b982cac459

Skrevet

Kjenner fortsatt hvor jeg ble sydd for 17 år siden, det er hardt.

Anonym poster: 93ae59abcef51b48df59c1abc81dec72

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ble sydd litt rart jeg, så har en liten "klump" innerst ved åpningen, men har igjen synlige arr ellers.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ble klipt samme plass to ganger. Har bare en hvit strek til arr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...