Wynja Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Etter å ha konstatert at bunaden ikke er stor nok til å gjøre jobben på 17. mai, er jeg nå på desperat jakt etter noe å dekke til skroget med... Jeg er 23 uker på vei, men har ikke særlig mye mage ennå. Det jeg imidlertid har mer enn nok av, er jur...som om jeg ikke hadde nok fra før, har jeg nå endt opp med en g-cup, og er ikke særlig fornøyd med det nei. Uansett hva jeg ikler meg av kjoler og topper, ser det ut som jeg er klar for en helaften på Club 4, det ser rett og slett vulgært ut. Jeg slepte med meg gubben på shopping i dag, og fant en lett sommerkjole som ikke var spesielt utringet, hvorpå min kjære så elskverdig påpekte at jeg så ut som en bestemor...det skal jaggu noe til å gjøre alle til lags! Uansett, hvor kan jeg finne en kjole som passer?? Jeg skal også i bryllup om en drøy måned, og tenkte å slå to fluer i en smekk... Jeg har minimal erfaring med gravidklær, ettersom jeg ikke trengte det forrige gang. Vet egnetlig ikke om jeg trenger det nå heller, ettersom det bare er jura som er problemet, magen får nok plass under en litt romslig sommerkjole... Anyone..? Hva ser bra ut med jur og mage..? HJELP!!
Wynja Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2013 Neivel... Tusen takk for hjelpen, alle sammen... =0(
lykkelig79mod Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Nå kan jeg nok ikke hjelpe deg så mye i fht 17 mai, men ta turen innom happymum.no, så kan du iallefall finne deg noe fint til du skal i bryllup Jeg handlet meg 5 kjoler der, når jeg var ca like langt på vei som du er nå. Beste investeringen jeg har gjort så langt, herlig å føle seg vel Forresten så har jeg G-cup til vanlig, så klærne skulle passe fint til deg også
DaTuMa Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Jeg bruker h og i cup nå. Har mammakjole fra hennes jeg skal gå med på 17 mai og i konfirmasjon.
Stella Maris Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Der var det masse fint. Kanskje jeg kan klare å finne meg en kjole til bryllup i sommer jeg og. Jeg har trålt ebay og jjhouse.com eller jenjenhouse.com samme butikken bare to adresser. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg går for lace up når jeg har mulighet for det, fordi jeg har stor cup og smalt liv til vanlig. Og den kombinasjonen er håpløs. Ellers har vel nelly.com litt og?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Jeg synes at de kjolene som er litt stretchy og har strekk rett under brystene, så det svinger inn der er veldig fin å ha under svangerskapet. Må være litt strechbart stoff over brystene også, for å ha plass.. De har slike på Floyd og B-Young osv. Ellers har H&M noen som kan duge, og Lindex noen nye fine kjoler nå som skal kunne passe en gravid kropp. Er nok lurest å kjøpe en plass man kan få prøvd det på kroppen.
Gjest Bjørketreet Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Litt dyr butikk, men Noa Noa har mange kjoler som er ypperlige for gravide! Bare å spør de som jobber der, de har ofte veldig peiling
Wynja Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2013 Tusen takk for svar!! Jeg har vært litt rundt omkring, på alle standardbutikker som HM, Cubus, KappAhl, Lindex osv...har også vært på Vero Moda, B young, Lene V osv...samt en del andre butikker. Har prøvd noe, og forkastet det meste. Det er mange ting som for så vidt er stort nok, men som ikke ser bra ut i det hele tatt ettersom jeg ikke kan ha særlig mye utringing. I tillegg er jeg ikke av de som går stolt rundt og strutter med magen i ettersittende klær, jeg vil helst skjule meg under litt stoff...men uten at det ser ut som jeg har kledd på meg fjellteltet... Er egentlig greit med empireliv feks, men da må det være litt romslig under, slik at stoffet henger fritt og ikke fremhever noe som helst... Baaahhh...er like før jeg gir opp hele greia...eller går på Jysk og kjøper en rull med stoff og surrer meg inn i...syte syte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå