Gå til innhold

Må bare få det ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort: Meg og barnefaren til barnet mitt var sammen i 2 1/2 for så at det blei noen mnd slutt, så begynte vi å rote igjen og snakket om at vi ville få det bra sammen igjen.... Han har ikke vært særlig intr i barnet vårt, men trudde han kom til å skjerpe seg å ikke bare ha han en sjelden gang og ikke vise noe intr.... Finner ut nå at han har ligge med en annen kjerring rett etter vi begynte å rote igjen..... Da jeg blei sur, lei meg, skuffet osv når jeg fant det ut så var det vist jeg som var den stygge for at jeg blei sur..... Han sa da også at han ikke ville ha mer med barnet vårt og gjøre for da slapp han å se det stygge tryne mitt.....

Aner ikke hva jeg skal gjøre, for elsker han så utrolig høyt og nå som vi hadde begynt å rote igjen så har jeg jo bygd opp følelser for han igjen.... :(

Hadde aldri trudd dette om han.... Viste han kunne være litt sløv med å ha barnet vårt, men hadde aldri trudd han kunne gå bort å ligge med en annen mens vi var sammen eller rotet.... :(

Anonym poster: fd866b969f8c0b82a564b2182cedd6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å rote, er jo ikke å være i fast følge, ikke så lenge man ikke har en muntlig enighet i det..

Se deg heller heldig som nå kan se deg ferdig med han, du og barnet har det bedre uten han.

Anonym poster: 8949400d45662ea4921b47c13b430eae

Skrevet

Det kan se ut til at det er best om du ser for deg et liv uten han.

Anonym poster: 904cb83d62f07056f78d0b53d905a3da

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det å rote, er jo ikke å være i fast følge, ikke så lenge man ikke har en muntlig enighet i det..

Se deg heller heldig som nå kan se deg ferdig med han, du og barnet har det bedre uten han.

Anonym poster: 8949400d45662ea4921b47c13b430eae

Signerer den. Når man begir seg ut på det særegent norske fenomenet "rote", som jeg enda ikke har skjønt hva innebærer, men tror det betyr å ha sex uten forpliktelser, så kan man ikke forvente at partneren ikke har sex med andre.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hverken kunne elsket eller respektert en mann som var totalt uinteressert i sitt eget barn og sa at jeg hadde "stygt tryne". Hvorfor i alle dager synes du han er noe å samle på???

Anonym poster: 24e930af2eefc3b968d49b3210ea8892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...