Gå til innhold

Bekkenløsning eller mensmurring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bekkenløsningssmerter forveksles med mensmurringer?

Har i de to siste dagene gått med mer eller mindre konstante smerter i både rygg og nedre del av magen. For meg minner dette veldig om menssmerter, men har heller ikke hatt bekkenløsning før så vet ikke hvilken smerte dette er?? Har en god del ganske kraftige kynnere i tillegg.

Har også i samme tidsperiode hatt hauger med utflod. Er så det renner skikkelig. Er helt blankt og helt tyntflytende, men veldig klissete så er vel ikke fostervann da???

Er ved termin, men ble igangsatt sist så aner ikke hvordan jeg skal tolke disse signalene kroppen nå gir :)

Anonym poster: c84ae1abeff498456f23666c72e2fc8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje modning?

Anonym poster: 8fd288a8ac9627e84532af7afabc64db

Skrevet

Bekkenløsning kjennes ikke ut som menssmerter, så det er nok modning du opplever nå, vil jeg tro :-) Kanskje skjer det noe spennende snart da :-)

Skrevet

Åh, håper det skjer noe snart!!!

Smerten i ryggen er ganske intens til tider.

Kynnerne var regelmessige med 4 min mellomrom 2 ganger i går. Holdt da på i 2-3 timer hver gang før det stoppet :(

Håper ikke kroppen min bare lurer meg i lang tid til :)

Hi

Skrevet

Dytter litt for å høre andres erfaringer :)

Skrevet

.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres ut som modning ja, umulig å si om noe skjer snart, prøv å hvil mest mulig da, plutselig trenger du kreftene ;)

Skrevet

Håper virkelig det skjer noe snart!!!

Masse utflod kommer hele tiden, virker nesten ikke som det blir tomt noen gang....

Hadde samleie to ganger i går for å se om det skjedde noe, det gjorde det ikke, men virker som det også hjelper veldig på modningen, begge gangene ble det klissvått og måte tørke 6-7 ganger før det endelig ble tomt for gjennomsiktig kliss.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...