Gå til innhold

Trenger BH hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått rekonstruert mitt ene bryst etter brystkreft.

Utfordringen er at det nye bryst (som er kjempefint ;) ) er en god del mindre enn mitt "gamle" pluss det gamle henger.

Jeg trenger ny BH da jeg de siste par år har hatt spesial BH med proteseinnlegg.

MEN, hvilken type BH skal jeg kjøpe som løfte opp det gamle, gjør det litt mindre og/eller gir det nye et utseende av å være større enn det er?

Push-up, balkonette, med/uten innlegg? Og hvordan med størrelsen: skal jeg kjøpe så skålen passer det store eller lite bryst?

Noen med samme problemstilling som har en løsning?

Setter stor pris på hjelp.

Hilsen smilende glad med to "fastsittende" pupper og kløft :D

Anonym poster: a7f480319c73ab2745f55dc2d576ba4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått i en udertøysbutikk og fått proff hjelp, de vet hva de driver med og vil garantert finne gode løsninger til deg. Etter en slik veiledningsrunde kan du sikkert kjøpe rimeligere bh'er andre steder uten hjelp.

Anonym poster: b4b91a9795ca23857f1c13b312238033

Skrevet

Jeg ville også gått i en undertøysforretning for å få hjelp.

Anonym poster: 05583ba6647bc57ae31d9ae01192c746

Skrevet

Vet bare om en undertøysbutikk i nærheten: Change, men har hørt at de har egne størrelser. Er det korrekt?

Er det andre undertøysbutikker som finnes flere steder?

Hilsen HI

PS. Takk for svar. Er en god ide å få hjelp i butikk, men har litt mental sperre på å vise meg frem selv om den nye pupp er fin......

Skrevet

Jeg har også hørt at størrelsene på Change ikke er helt like de i andre butikker, men du vil jo uansett få hjelp til å finne ut hvordan en bh bør sitte på deg for at det skal se best mulig ut og da er det lettere å finne noe tilsvarende i en vanlig butikk.

Her jeg bor har vi i tillegg Triumph butikker og der har jeg fått mye dårligere hjelp og har endt opp med bher som ikke sitter godt i det hele tatt (men det varierer sikkert fra butikk til butikk og fra ansatt til ansatt i de kjedene også). Så har jeg opplevd å få god hjelp på Lindex, men jeg vil tro det varierer der også.

Skrevet

Jeg har også hørt at størrelsene på Change ikke er helt like de i andre butikker, men du vil jo uansett få hjelp til å finne ut hvordan en bh bør sitte på deg for at det skal se best mulig ut og da er det lettere å finne noe tilsvarende i en vanlig butikk.

Det er sant.

Etter å ha vært vant med kun å ha 2 BH'er, da slike spesialbh'er koster rundt kr 600,- stk, så er det ikke prisen som "skremmer" hos Change, men hodet mitt :( Jeg får bare ta meg sammen så finner jeg sikkert noe fint der :D

Takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...