Monajenten Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Hehe, jeg bare følte for å si det! Går for tiden rundt uten bh pga at jeg fortsatt er på klinikken og har melkespreng til tusen, så føler det er unødvendig å bruke penger på ammebh nå før det har stabilisert seg litt. Med størrelse G-cup sier det seg selv at puppene ikke akkurat strutter (Med mindre det finnes noe som heter nedoverstrutt ) Men - det er så ekstremt stor forskjell på hvordan kroppen ser ut og hvordan jeg føler meg med og uten bh. Jeg går liksom i ett nå, hehe huff, og ser bare firkantet ut. Med én gang jeg løfter litt på melkefabrikken blir holdningen mye bedre, og jeg har fasong igjen. Så i tillegg til å faktisk støtte godt, har en bh med riktig passform og størrelse faktisk en del å si på selvtilliten også! Muligens dagens mest uinteressante innlegg, men men God lørdag folkens - med eller uten bh
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Word! Anonym poster: 67294f695d5f6b339c6270e70986a491
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Hehe! Nedoverstrutt Jeg har nedoverfloppetiflopp for tiden. Klarer ikke å bruke bh med mindre jeg må, får så kløe på puppene (?), og de er jo litt større enn vanlig pga graviditeten, men henger så fint så fint rett ned....bukter seg liksom over struttemagen...haha! Gleder meg til å kunne bruke bh som normalt igjen altså, med eller uten ammeinnlegg (er spent på om jeg får til ammingen denne gangen).
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2013 Hehe! Nedoverstrutt Jeg har nedoverfloppetiflopp for tiden. Klarer ikke å bruke bh med mindre jeg må, får så kløe på puppene (?), og de er jo litt større enn vanlig pga graviditeten, men henger så fint så fint rett ned....bukter seg liksom over struttemagen...haha! Gleder meg til å kunne bruke bh som normalt igjen altså, med eller uten ammeinnlegg (er spent på om jeg får til ammingen denne gangen). Skjønner hva du mener! Brukte ikke bh hjemme på slutten heller, fikk helt klaustrofobi. Heldigvis hvilte de jo greit på magen Veldig klar for å bruke bh som normalt igjen, jeg også. Lykke til med ammingen, håper det går din vei!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Sett denne puppetatoveringen http://www.teamjimmyjoe.com/wp-content/uploads/2012/09/Bad-Tattoos-Boobies-on-her-Boobs.jpg Anonym poster: 49e1af8f19f2324b12e3ea202d59d9a2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kjøper ytterst sjelden BHer. Puppene mine strutter rett frem samme hva jeg gjør. Da er det ganske vansklig å finne en BH som passer også. Det nytter jo ikke å forsøke å flytte noe på dem. Ergo går jeg helst uten. Anonym poster: 7229b33c9d7142bcf4ecb66497aee846
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kjøper ytterst sjelden BHer. Puppene mine strutter rett frem samme hva jeg gjør. Da er det ganske vansklig å finne en BH som passer også. Det nytter jo ikke å forsøke å flytte noe på dem. Ergo går jeg helst uten. Anonym poster: 7229b33c9d7142bcf4ecb66497aee846 Oi, har ikke tenkt på at det kan være et problem motsatt vei også! Skjønner at du helst går uten da, det hadde sikkert jeg også gjort, struttet i vei dritstolt
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2013 Sett denne puppetatoveringen http://www.teamjimmyjoe.com/wp-content/uploads/2012/09/Bad-Tattoos-Boobies-on-her-Boobs.jpg Anonym poster: 49e1af8f19f2324b12e3ea202d59d9a2 Hahahaa fantastisk Tøff dame
LeTwinsA Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Hvor går man da,og hva koster en skikkelig BH. Fikk plutselig en litt AHA - opplevelse, må ha NYE BH-er i dag!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 Har faktisk vært og handlet nye bh'er i dag! Jeg visste jeg trengte nye, men ante ikke hvor ille de gamle faktisk var, før jeg stod der i prøverommet med en som passet. Den gamle var fra rett etter ammeslutt for 1 år siden og har blitt altfor stor og helt feil nå. Lurt å tenke på at man forandrer seg også. Anonym poster: 8279191ee7738ad6629ad21114a1e6c3
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2013 Hvor går man da,og hva koster en skikkelig BH. Fikk plutselig en litt AHA - opplevelse, må ha NYE BH-er i dag! Nå bor jeg i Bergen så kjenner ikke til andre byer, men her har du ihvertfall Change og Netty. Change er rimeligst og man kan få gode bh'er for 299,- Noen er dyrere og ligger på 4-5-600,- På Netty kan man få de enda dyrere. For de som er vant med bh'er fra hm er jo prisforskjellen ganske stor, men det er helt klart verdt det. Har man litt pupper er det så utrolig viktig med gode bh'er som passer til akkurat deg. På begge stedene jeg har nevnt er de veldig flinke med å hjelpe til.
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2013 Har faktisk vært og handlet nye bh'er i dag! Jeg visste jeg trengte nye, men ante ikke hvor ille de gamle faktisk var, før jeg stod der i prøverommet med en som passet. Den gamle var fra rett etter ammeslutt for 1 år siden og har blitt altfor stor og helt feil nå. Lurt å tenke på at man forandrer seg også. Anonym poster: 8279191ee7738ad6629ad21114a1e6c3 Det er veldig sant! Jeg har bh'er som har passet perfekt en gang i tiden men som bare ikke funker nå. Grattis med nye da, det er alltid gøy Jeg føler meg alltid ekstra fresh med nytt undertøy
BareMas Skrevet 11. mai 2013 #13 Skrevet 11. mai 2013 Jeg skal kjøpe meg en god bh når jeg har fått kjøpt meg noe å fylle den med per i dag er vel bh-bruken mer for å skape en illusjon for min egen del..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mai 2013 #14 Skrevet 11. mai 2013 Sett denne puppetatoveringen http://www.teamjimmyjoe.com/wp-content/uploads/2012/09/Bad-Tattoos-Boobies-on-her-Boobs.jpg Anonym poster: 49e1af8f19f2324b12e3ea202d59d9a2 Ææææææsja.... :-/ hehe...
Monajenten Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 11. mai 2013 Sett denne puppetatoveringen http://www.teamjimmyjoe.com/wp-content/uploads/2012/09/Bad-Tattoos-Boobies-on-her-Boobs.jpg Anonym poster: 49e1af8f19f2324b12e3ea202d59d9a2 Ææææææsja.... :-/ hehe... Heldigvis er ikke mine pupper SÅ nedoverstruttende
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #16 Skrevet 11. mai 2013 hehe, trenger vel egentlig ikke bh lenger, struttemagen er så høy at puppene hviler på magen Anonym poster: b3569f1b763227be46f13a6f66a702ec
Gemini77 Skrevet 11. mai 2013 #17 Skrevet 11. mai 2013 Jeg målte størrelsen min på Next to Nothing og fikk vite at jeg ikke er en B/C cup men en D cup og 65 rundt og ikke 75. Samme hos Change. Nå kjøper jeg alle BH'ene mine hos en av disse to butikkene og lar alltid dama som jobber der måle og sjekke. De er fantastisk flinke. Mye lekkert og de sitter utrolig bra!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2013 #18 Skrevet 11. mai 2013 Plutselig ser jeg fordelen ved å ha små bryster De ser lik ut nå som da jeg var 15, men det er visst ikke bare dumt. Anonym poster: 240528a0b0da2f3f8510028c2486d3cd
Gemini77 Skrevet 11. mai 2013 #19 Skrevet 11. mai 2013 Plutselig ser jeg fordelen ved å ha små bryster De ser lik ut nå som da jeg var 15, men det er visst ikke bare dumt. Anonym poster: 240528a0b0da2f3f8510028c2486d3cd Jeg har heller ikke store brystet og de er like struttende og fine som da jeg var yngre.. De er en fin håndfull ;-) Men fortsatt trenger kvinner gode BH'er også for å forhindre hengepupper. Og nesten alle som får de målt av profesjonelle får en annen størrelse enn de trodde selv..
LeTwinsA Skrevet 12. mai 2013 #20 Skrevet 12. mai 2013 Ser de har hjemmeside (change.com) og der kan man måle seg. Jeg bruker nå 95 B, men i følge siden skal jeg ha 85G .... omg! Må nok innom en butikk etter jobb i morgen ja.
Monajenten Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #22 Skrevet 12. mai 2013 Ser de har hjemmeside (change.com) og der kan man måle seg. Jeg bruker nå 95 B, men i følge siden skal jeg ha 85G .... omg! Må nok innom en butikk etter jobb i morgen ja. Er ikke alltid de kalkulatorene stemmer, men veldig ofte må man ned i omkrets og opp i cup når man får målt seg skikkelig Lykke til på shopping
Monajenten Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #23 Skrevet 12. mai 2013 Har de amme-bh på change og? Ja! Jeg skal snart på shopping
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2013 #24 Skrevet 12. mai 2013 Har de amme-bh på change og? Ja! Jeg skal snart på shopping Så bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå